Andet multimedie
GeForce 2 mx-spörsmål
Fra : Mats

Dato : 14-02-01 16:42

Är det någon som har erfaring med att installera ett GeForce 2 MX i en dator
med endast AGP 1X? Jag har problem med att vindows hänger sig nästan direkt.
Kräver GeForce-korten AGP 4X port? Eller ska det gå att köra ett sådant kort
i en eldre maskin?
Min pc är en P2 333 mhz.

Tacksam för svar Mats

Fra : Madsen

Dato : 14-02-01 16:53

"Mats" <mats.rundgren@swipnet.se> skrev:

> [...]
> Kräver GeForce-korten AGP 4X port? Eller ska det gå att köra ett sådant kort

Spørgsmålet hører nok nærmere hjemme i

Faktisk så har en bekendt nøjagtig samme problem og
for ikke ret lang tid siden fik jeg hjælp i omtalte gruppe.

Prøv evt. at tjekke følgende indlæg:
news:96679s$slh$1@news.inet.tele.dk og

--
Mvh. Madsen