.Mac
Fra : Frederik Sørensen

Dato : 17-07-02 06:27

Hej og god morgen.
Prøv at gå ind på din mac.com hjemmeside. og kik i bunden, så kan
du se at den har fået nyt navn.

Created using .Mac

P.S.
We're sorry.
iTool is temporarily unavailable

--
Frederik Sørensen
Og nej jeg er ikke medlem af en forening, som åbenbart

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-07-02 07:45

On 17.7.2002 7:26, in article 1ffgfba.ao8tt8jqctn0N%fsenREMOVE@mac.com,
"Frederik Sørensen" <fsenREMOVE@mac.com> wrote:

> Hej og god morgen.
> Prøv at gå ind på din mac.com hjemmeside. og kik i bunden, så kan
> [...]

Yikes! Du har ret! Apple laver deres egen .NET strategi.

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-07-02 07:57

> [...]

> Hej og god morgen.
> Prøv at gå ind på din mac.com hjemmeside. og kik i bunden, så kan

Og the Quicktime brushed metal look vinder frem i slideshows (billeder) og
dialoger (password)Š

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 17-07-02 08:15

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Og the Quicktime brushed metal look vinder frem i slideshows (billeder) og
> dialoger (password)

Den med slideshow hade jeg ikke lige set.

For at snakke om noget helt andet, har du glemt at betale for
dit domain navn? Din adresse duer ikke

Fra : David Blangstrup

Dato : 17-07-02 11:11

On 17.7.2002 9:14, in article 1ffgk9p.1gdb4bu1t61xxsN%fsenREMOVE@mac.com,

> Den med slideshow hade jeg ikke lige set.
>
> For at snakke om noget helt andet, har du glemt at betale for
> dit domain navn? Din adresse duer ikke

Det var en fejl Den er åbnet igen. Og hostmaster dk. har en stor del af
46.000 domæneejere i røret lige nu! Deres tlfnet er brudt sammen, og de
sider, hvor man kan stille sig i kø for at købe domæner, der står til at
lukkes ned. Hvad med www.visacard.dk?

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Peter Gersmann

Dato : 17-07-02 09:49

David Blangstrup wrote:

> Og the Quicktime brushed metal look vinder frem i slideshows (billeder) og
> dialoger (password)

Uuuh - brushed metal og Aqua - er det nu en holdbar kombination

//Peter

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 17-07-02 10:30

Peter Gersmann <sitescripter.nothere@mac.com> writes:

> Uuuh - brushed metal og Aqua - er det nu en holdbar kombination

Det lader til at virke for fabrikanterne af luksus sejl-/speedbåde...

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh