ting i frontpage
Fra : Erbo

Dato : 17-07-02 06:15

Hej allesammen

Da jeg er ny til det med hjemme sider, har jeg lige et par spørgsmål.
1: Er det rigtig at det ikke er alle webhoteler der understøtter alle
funktioner i frontpage?
2: Hvis ja, hvordan finder man så ud af hvilke der gør?
3: Er der noget man skal passe på når man vælger webhotel?

MVH
Jens

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 17-07-02 10:35

"Erbo" <jens_erbo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
spørgsmål.
> 1: Er det rigtig at det ikke er alle webhoteler der

Ja- men de fleste kan tilbyde det mod merpris.

> 2: Hvis ja, hvordan finder man så ud af hvilke der gør?

spørge webudbyderen, undersøge deres hjemmeside, se
betingelserne.

> 3: Er der noget man skal passe på når man vælger webhotel?

Prisen! - man kan også købe ting for dyrt - endelig skal man
sikre sig at alt er indbefattet, så man ikke pludselig opdager,
at man "kun mod merpris" kan få de funktioner, man ønsker.

Tiscali tilbyder FP-2002 understøttelse med i prisen -også til
webhoteller, men skal man f.eks. have tilføjet asp -stiger prisen
dramatisk. De skelner mellem Webhotel I, II og III samt
Windows-server, hvoraf sidstnævnte er en pebret pris (omkr.
5-6000 årlig for at have adgang til php, asp o.lign)

Se f.eks. deres hjemmeside på www.tiscali.dk

Arne H. Wilstrup

Fra : Palle A. Andersen

Dato : 29-07-02 14:46

Hej Jens
Har du ADSL, så køb en hurtigere maskine, og brug den gamle som
web-.server - køb et domain-navn og vær din egen herre....
Læs mere her: http://www.planker.dk
mvh Palle Anker