Opdatering til 10.0.5
Fra : Per Erik Rønne

Dato : 17-07-02 04:53

Jeg har måttet reinstallere systemet, og da jeg ikke har kunnet få
Software Update til at virke [siger at alt er opdateret] har jeg forsøgt
at opdatere ved at hente filer ned.

På hjemmesiden:

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=106713

fremgår det at forudsætningerne for at installere X 10.1.5 er:

1. Mac OS X 10.1
2. Security Update 10-19-01
3. Installer Update 1.0

- men selv om jeg har installeret ovenstående nægter X 10.1.5
opdateringen at opdatere nogen af de to partitions jeg har lagt 10.1 på.

Nogen idéer? Jeg kan nu ikke engang køre min Retrospect ;-(.

--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 17-07-02 06:24

Per Erik Rønne <PerRonne@mac.com> wrote:

> Jeg har måttet reinstallere systemet, og da jeg ikke har kunnet få
> Software Update til at virke [siger at alt er opdateret] har jeg forsøgt
> at opdatere ved at hente filer ned.

Lige pt. er der lidt rod i softwareopdateringssystemet, da Apple er ved
at erstatte "de gamle" opdateringer med nye sikre, der skal virke med
den nye version af Softwareopdatering.

> [...]
>
> - men selv om jeg har installeret ovenstående nægter X 10.1.5
> opdateringen at opdatere nogen af de to partitions jeg har lagt 10.1 på.

Har du husket at hente combo-versionen af 10.1.5? Den er nødvendig for
at kunne opdatere en 10.1.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 17-07-02 07:41

René Frej Nielsen <rfn@mac.com> wrote:

> Har du husket at hente combo-versionen af 10.1.5? Den er nødvendig for
> at kunne opdatere en 10.1.

Dét var svaret. Tak.