Mail fra OSX til OS9
Fra : Jakob

Dato : 17-07-02 00:09

Jeg må erkende at min iMac ikke er helt sej nok hvis OSX skal køre i en
ordentlig hastighed, så jeg ryger nok tilbage til OS9.

Men kan jeg få mine mails med fra OSX's mailprogram til Outlook eller
Entourage under OS9?

hilsen Jakob

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-07-02 10:10

jakobREMOVE@THISmac.com (Jakob) writes:

> Men kan jeg få mine mails med fra OSX's mailprogram til Outlook
> eller Entourage under OS9?

Det skulle jeg mene. Såvidt jeg husker gemmer OSXs mailprogram sine
data i Unix mbox-format, som Outlook Express eller Entourage sikkert
kan spise. Prøv at se efter. Tjek også om OSXs "Mail" er på listen
over de programmer Outlook Express og Entourage har filtre for at
importere i import-wizarden.

-j

--
18.07.02 - 20.07.02
København - Madrid - Sao Paulo - Santa Cruz - La Paz