Ericsson MD110
Fra : John

Dato : 16-07-02 23:10

Hej,

Søger ligestillet med samme job (Teleadministratorer el. lign) som jeg der
programmerer i MD 110 centraler - findes nogen her?

(Eller evt. Meridian anlæg)

Mvh
John B. Jensen

Fra : Hartmann

Dato : 07-08-02 08:18

Hej John

Programere og servicerer Meridian anlæg men kender absolut intet til MD
110 andet end hvordan de groft er bygget op.

Mvh

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Hartmann

Dato : 07-08-02 08:19

"John" skrev d. 16-07-02 23:10 dette indlæg :
> [...]
der
> programmerer i MD 110 centraler - findes nogen her?

Hej John

Programere og vedligeholder Merdian anlæg, men kender kun til den
overordnede HW opbygning af MD 110 anlæg

Mvh

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Hartmann

Dato : 07-08-02 08:21

> [...]
der
> programmerer i MD 110 centraler - findes nogen her?

Hej John

Har prøvet at skrive til dig før uden held så hermed en sidste gang.

Kender og programerer i Meridian centraler, kun overordnet kendskab til
MD110

http://www.kandu.dk/

Fra : Hartmann

Dato : 07-08-02 08:23

> [...]
der
> programmerer i MD 110 centraler - findes nogen her?

Hej John

Jeg prøver lige en gang til fra en anden PC, Jeg kender næsten intet til
MD100 men jeg vedligeholder og programerer Meridian anlæg.

Mvh

JEH

http://www.kandu.dk/

Fra : JEH

Dato : 07-08-02 08:23

> [...]
der
> programmerer i MD 110 centraler - findes nogen her?

Hej John

Kender til Meridian anlæg ikke til MD110 hvis det har interesse.

http://www.kandu.dk/

Fra : JEH

Dato : 07-08-02 08:23

> [...]
der
> programmerer i MD 110 centraler - findes nogen her?

Kender og programere Meridian men kender intet til MD 110

MVH

JEH

http://www.kandu.dk/