Gforce 3 Ti200 Tv-out Problem
Fra : Ronni Simonsen

Dato : 16-07-02 15:04

Efter noget tid må jeg nu erkende at jeg har et problem jeg ikke kan løse.

Jeg har et Nvida Gforce 3 Ti 200
Men kan ikke få TV-out til at virke ???
Jeg bruger den sidste nye DetonatorXp
Jeg kan kun vælge Analog skærm.

Jeg har prøvet "Tvtool" og med det kommer der billed på tv´et det er dog
meget dårlig kvalitet.

Er der en der ved hvilke driver man skal bruge eller om man skal aktivere
noget et eller andet sted ??

På Nvidas hjemmeside giver de et tip til hvordan man kan aktivere skærmen,
ved at boote fra tvskærmen uden monitor sat til. Det virker godt nok indtil
Windows er startet op så går skærmen i "Ged" ( den flimre i den ene side af
skærmen)
Jeg har prøvet at sætte opløsningen ned uden held.

Kablet fra Tv til Pc virker ok da jeg har brugt det med mit gamle kort (ATI
Rageon)

Jeg håber der er en der vil hjælpe

Med venlig hilsen
Ronni Simonsen

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 18-07-02 13:05

"Ronni Simonsen" <spidi@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har prøvet at sætte opløsningen ned uden held.
>
> Kablet fra Tv til Pc virker ok da jeg har brugt det med mit gamle kort

Hej.....

du skal IKKE boote uden monitor... der skal være en monitor tilsluttet,
ellers går der ged i det.. du booter, starter mediaplayer, starter TV-tool,
vælger dualmode, trykker på TV-mode, vælger fuld skærm i mediaplayer, og
slukker for din monitor....

god førnøjelse...