Variator
Fra : Michael Thomsen

Dato : 16-07-02 12:02

Hej

Jeg skal have købt mig en Variator til en Stalker, men hvilken?
Jeg har hørt at malosi laver gode men hvilken skal jeg købe?
Jeg har selv haft en Polini og Polini Evo.

Indtil videre skal der en Evo på, men kan jeg få en som er magen til for
mindre penge?

Her er hvad jeg har monteret og får monteret

47mm Polini Alu med W udstødnings kanal (11.4HK, er lidt hurtigere end
Corsa)
Evolusion Membran (kommer)
Nardo udstødning (kommer, og skal forkromes :)
Polini Racer krumtap (kommer)

Mvh Michael

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-07-02 23:28

Michael Thomsen <gichael@hunters.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ah0ufg$2l82$1@news.cybercity.dk...
> Hej
>
> Jeg skal have købt mig en Variator til en Stalker, men hvilken?
> Jeg har hørt at malosi laver gode men hvilken skal jeg købe?
> Jeg har selv haft en Polini og Polini Evo.

Ville ikke vælge EVO. Så skal du skifte blæserhjulet ud, og så er elstart
ikke længere en mulighed !
Har selv haft Polini til 479kr, den fungerede fint , med nogenlunde samme
opstæning, dog også med speeddrive og gearing.

> Indtil videre skal der en Evo på, men kan jeg få en som er magen til for
> mindre penge?
Tror jeg ik

> [...]
> Corsa)
> Evolusion Membran (kommer)
> Nardo udstødning (kommer, og skal forkromes :)

Efter hvad jeg ved er Corsa kvikkere end Alu modellen, og er Alu ikke 47,4
så vidt jeg husker?

> Mvh Michael
/Thomas

Fra : Mads Jensen

Dato : 25-07-02 01:10

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> 47mm Polini Alu med W udstødnings kanal (11.4HK, er lidt hurtigere end
> Corsa)

Polini ALU er en 47,4, og ligger en smule over Sport, men ikke så meget som
Corsa.

Mads

Fra : Michael Thomsen

Dato : 25-07-02 05:15