Drosling fjernet - pris?
Fra : Årslev

Dato : 16-07-02 11:11

Jeg har en Gilera Runner der er totalt lovlig. Den kan ikke køre mere end
45-47 km/t, og det er når der ikke er modvind!

- Hvad vil det koste at få en autoriseret mekaniker til at fjerne
droslingerne?

- Kan man gøre det selv, hvis man ikke har forstand på det? Er der evt. en
hjemmeside der har en guide? (Jeg er rookie indenfor motorer)

- Hvor meget hurtigere vil den ca. komme til at køre når man fjerner
droslingerne?

/Årslev

Fra : Ravn

Dato : 21-07-02 20:04

Hej
Det vil tage ca. 1,5-2timer på et autoriseret værksted at pille disse
begrænsninger ud af din motor.
Prisen kan varierer fra sted til sted da ikke alle tager samme timepriser.
Hel og lykke.
Kjeld Grøndal
www.knallert.com