Hvad hedder denne thriller?
Fra : / / dentro / /

Dato : 16-07-02 10:32

Jeg så engang en film der handlede om en familie som boede i en
militærbase. Der kom vist så nogle rumvæsener til byen som lignede
helt almindelige mennesker. Den eneste måde man kunne kende dem på var
at de ikke havde nogel følelser. De jagede så folk rundt på denne
militærbase. Filmen var spændende fordi man tit ikke vidste hvem der
var alien og hvem der ikke var. For når rumvæsenerne fik fat i folk
blev de også aliens (kan ikke lige huske hvordan). Hovedpersonerne
lader som om de er aliens ved at ikke vise følelser overhovedet. Men
når rumvæsenerne finder et menneske hyler de højt så alle de andre
aliens kan høre det, og så jager de alle sammen den person.

/ / dentro / /

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-07-02 10:37

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> når rumvæsenerne finder et menneske hyler de højt så alle de andre
> aliens kan høre det, og så jager de alle sammen den person.

Body Snatchers.

http://us.imdb.com/Title?0106452

Se hellere de to tidligere udgaver.

MVH
Jens

Fra : / / dentro / /

Dato : 16-07-02 10:39

> [...]

> når rumvæsenerne finder et menneske hyler de højt så alle de andre
> aliens kan høre det, og så jager de alle sammen den person.

Kan det passe at det er Body Snatchers?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-07-02 15:41

/ / dentro / / <kena@mail.dk> scribbled:

> Kan det passe at det er Body Snatchers?
> http://us.imdb.com/Title?0106452

Jep, egentlig ok, synes jeg. Den var på fjerneres for ikke så længe siden.
Om ikke andet ser man Heather Graham i bar figur og Jennifer Tilly lige så.
Hun er nemlig body double for sin søster Meg.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : John Hinge

Dato : 16-07-02 16:05

On 16 jul 2002 Mark Thomas Gazel was heard to say:

Øhhhh hvad ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-07-02 16:31

John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> scribbled:

> On 16 jul 2002 Mark Thomas Gazel was heard to say:
>
> Øhhhh hvad ?

Fordømt! Det er Gabrielle Anwar.

Fra : John Hinge

Dato : 17-07-02 05:48

On 16 jul 2002 Mark Thomas Gazel was heard to say:

> Fordømt! Det er Gabrielle Anwar.

Nemlig, ikke at det er dårligt.. slet ikke...
Hvis du er ude på at se Heather Graham i bar figur, så
skal du snarere se Boogie Nights.. :)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-07-02 12:55

> [...]

> Nemlig, ikke at det er dårligt.. slet ikke...
> Hvis du er ude på at se Heather Graham i bar figur, så

Jep, og jeg har skam set Boogie Nights.

Fra : -V-

Dato : 17-07-02 09:39

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en meddelelse
> John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> scribbled:

> Fordømt! Det er Gabrielle Anwar.

Det er det nemlig.
Og det er noget nær den eneste grund til at se filmen. Se istedet udgaven
far 1956, som er *isnende* uhyggelig.

-V-

Fra : Morten DH

Dato : 17-07-02 11:23

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d352d32$0$16804$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> "Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det nemlig.
> Og det er noget nær den eneste grund til at se filmen. Se istedet udgaven
> far 1956, som er *isnende* uhyggelig.

Remake fra 1978 med Donald Southerland er faktisk også fortrinlig - jeg
elsker simpelthen den slutning.... Men faktisk kan jeg også godt li den nye
udgave som denne tråd startede

Fra : Michael Thomsen

Dato : 16-07-02 10:40

On Tue, 16 Jul 2002 11:31:45 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

> [...]
>når rumvæsenerne finder et menneske hyler de højt så alle de andre
>aliens kan høre det, og så jager de alle sammen den person.

Det lyder meget som Body Snatchers (http://us.imdb.com/Title?0106452),
eller Invasion of the Body Snatchers som er original versionen fra
1956.

Mvh
Michael