ADO
Fra : Jens Munch

Dato : 16-07-02 09:33

Hej NG
Er der nogen der kan hjælpe. jeg er ved at lave et lille program VB5, som
gerne skulle have fat i en Access 2000 database, jeg forsøger at bruge en
ADODC datakontol, men jeg får en runtime error 91. kan denne kontrol ikke
bruges VB5 ??

Jens

Fra : Gschie

Dato : 16-07-02 11:07

Bruk DAO kontrollen i VB5, den fungerer greit til små enkle databaser.

Gunnar Schie

Fra : Jens Munch

Dato : 16-07-02 16:32

Hej Tak for svaret
Jeg syntes ikke jeg kan finde den DAO kontrollen i komponent browseren, hvad
hedder den ??
Jens

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-02 16:35

"Jens Munch" <jens.munch@mail.dk> escribió en el mensaje
> Hej Tak for svaret
> Jeg syntes ikke jeg kan finde den DAO kontrollen i komponent browseren,
hvad
> hedder den ??

"Microsoft DAO 3.XX Object Library"

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-07-02 16:35

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> escribió

> "Microsoft DAO 3.XX Object Library"

psst, kig i references og ikke i komponents