Buskrydder
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 16-07-02 05:03

Har lige købt en brugt Buskrydder (Partner B325), har forsøgt at finde en
forhandler via nettet men uden resultat.
Er der nogen der kender eller har set en forhandler af disse produkter i
nærheden af Ribe.
Hilsen Lars Lauritzen

Fra : Martin Lambert Peder~

Dato : 18-07-02 18:48

> Er der nogen der kender eller har set en forhandler af disse produkter i
> nærheden af Ribe.

Prøv en (landbrugs)maskinhandler.
Forhandlere der er medlem af MI (Maskinhandler Indkøbsringen) forhandler i
hvert fald partner.

Mvh
Martin L. Pedersen

Fra : Ib Nielsen

Dato : 19-07-02 08:20

Hej Lars.

Jeg kender ikke en forhandler, men hvad er problemet?

Ib Nielsen
Lars Lauritzen <lars@lauritzn.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d339b15$0$46215$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ib Nielsen

Dato : 19-07-02 08:26

Re: buskrydder

Jeg kender ikke en forhandler, men hvad er problemet med maskinen?

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 22-07-02 05:17

Undskyld den sene svartid jeg var på ferie ?? jeg har fundet en i nærheden
problemet var at det ikke var en klinge med så den kunne save smågrene/buske
ned jeg ville købe en derfor mit spørgsmål. Harrald Nyborg som ellers havde
forhandlet dem har ikke Partner mere ??
Hilsen og tak Lars

Fra : Ib Nielsen

Dato : 22-07-02 11:38

Hej Lars.

Bauhaus har også tilbehør. Jeg har for nylig købt en lignende trimmer. Jeg
har problemer med den automatiske fremførsel af tråden. Ved du, hvad
problemet kan være? Den tilhørende brugsanvisning er noget mangelfuld på det
område.

m.v.h.

nyhedsmeddelelse:3d3b8725$0$80791$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 24-07-02 06:08

> [...]
> har problemer med den automatiske fremførsel af tråden. Ved du, hvad
> problemet kan være? Den tilhørende brugsanvisning er noget mangelfuld på

Hej Ib.
Jeg har desværre ikke nogen manual som jeg ellers elsker at side og snage i
har kikket om det var muligt at finde Partner på nettet men ingen resultat.

Ang. dit problem kunne det være hvis du har lagt nyt tråd i som du købte ved
Bauhaus " Tak for hintet " kunne du måske have kommet til at vikle det
forkert på der er angivet en retning Wind og så med en Pilretning, ved ikke
måske en mulighed, går ud fra at det er når du Tapper at den ikke vil give
tråd ??
Hilsen Lars

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 24-07-02 14:15

">
> [...]
> har problemer med den automatiske fremførsel af tråden. Ved du, hvad
> problemet kan være? Den tilhørende brugsanvisning er noget mangelfuld på
Hej
Den jeg havde skulle have et dask i mod jorden med fulde omdrejninger, så
blev et stykke nyt tråd løsnet.
Gunnar