Autoopdatering!
Fra : Mr. Larsen

Dato : 16-07-02 00:55

Hej NG
1.
I Nokia 3330, er der noget der hedder 'Autoopdatering af dato/tid'
som jeg har sat til at 'Bekræft først'. Nu har jeg haft mobilen i
over 1 år nu, og har aldrig oplevet den der så kaldte 'Autoopdatering af
dato/tid'
virker det i det hele taget? Eller er det noget fis?
2.
Så lige en ting mere! I 'Beskeder' er der 'Rediger kommandoer'
Hva' er det? Og hvordan bruges det?
Håber på et eller flere svar!
Go' sommer!
--
/Mr. Larsen

Fra : Janner

Dato : 16-07-02 09:46

"Mr. Larsen" <done@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dato/tid'
> virker det i det hele taget? Eller er det noget fis?

Det er skam ikke noget fis, har oplevet det når jeg har været ude at rejse
.... altså he he hvis der er en tids forskel.

/Jan

Fra : JMo.

Dato : 16-07-02 16:30

On Tue, 16 Jul 2002 01:54:38 +0200, "Mr. Larsen" <done@stofanet.dk>
wrote:
> [...]
>dato/tid'
>virker det i det hele taget? Eller er det noget fis?

Kan mindes nogle kloge hoveder har nævnt (her i gruppen) at der ikke
er nogle danske operatører der understøtter det.

Fra : Janner

Dato : 17-07-02 08:27

> Kan mindes nogle kloge hoveder har nævnt (her i gruppen) at der ikke
> er nogle danske operatører der understøtter det.

Ja det passer sgu nok meget godt for med mit TDC mindes jeg faktisk ikke at
denne opdatering nogen sinde har fundet sted når jeg er hjemvendt til de
danske himmel strøg.

Mvh.

Jan