Hva faen er nu det
Fra : Per Emborg

Dato : 15-07-02 23:23

Det ka de sku ik være bekendt !!!!!
Og så for Svenskerne skyld Hmmmmm.

Udstillingen Trafik & Sport på 2 hjul, som tidligere har været afholdt i
Herning, flytter den 13.-16. februar 2003 til Bella Center, der således får
en ny udstilling for de to-hjulede på tapetet.

Når arrangørerne har valgt at flytte udstillingen til Bella Center, er det
fordi potentialet er større i hovedstadsområdet, lige som man håber, at
udstillingen vil lokke gæster til fra Sydsverige.

- De nye omgivelser giver samtidig mulighed for en udvikling og udvidelse af
forretningskonceptet, oplyser Bjarne Egedsø, der er formand for Motorcykel
Importør Foreningen.

Ud over motorcykler og tilbehør bydes på underholdning, bl.a. i form af en
prøvebane i Centerhallen, hvor gæsterne kan prøve kubik under kyndig
vejledning fra Dansk Kørelærer Union og Danske Motorcyklisters Råd.

© Motor-Magasinet / Dansk Auto Media A/S 2002
E-mail: info@dam-dk.dk

X-Eleven
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-07-02 00:02

Per Emborg wrote:

> Det ka de sku ik være bekendt !!!!!

Nix!

> Og så for Svenskerne skyld Hmmmmm.

*fnys* De har da vistnok alligevel udstillinger nok.

> Udstillingen Trafik & Sport på 2 hjul, som tidligere har været afholdt i
> Herning, flytter den 13.-16. februar 2003 til Bella Center, der således
> får en ny udstilling for de to-hjulede på tapetet.

De kan rende og hoppe kan de, mig får du sgu ikke som kunde ;o(

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jørgen Winther

Dato : 16-07-02 00:59

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> De kan rende og hoppe kan de, mig får du sgu ikke som kunde ;o(

Det er da alletiders mulighed for at starte sæsonen tidligere end normalt
Og hvis vejret ikke er med jer, kan i jo hoppe op i et tog og nyde at
blive transporteret... Det må vel være "næsten" som at få bagsædet for en
gangs skyld

--
Jørgen (driller bare, da jeg er - i denne sammenhæng - så heldig at bo
relativt tæt på Bella Center

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 16-07-02 07:11

> [...]
får
> en ny udstilling for de to-hjulede på tapetet.

Sorry men....FEDT!!! ..siger jeg bare.

Kenneth (..som bor på djævleøen)
R1

Fra : AW på TRX

Dato : 16-07-02 07:34

> Sorry men....FEDT!!! ..siger jeg bare.

Jammen så kan man jo cykle der over på sin trædecykel, når nu man ikke må
køre MC.
Det lydet da OK

Allan
TRX 850
(Amagerbrogade)

Fra : Dobert

Dato : 16-07-02 07:28

Det er sgu da noget HEST!

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-07-02 07:53

> Udstillingen Trafik & Sport på 2 hjul, som tidligere har været afholdt i
> Herning, flytter den 13.-16. februar 2003 til Bella Center

Der er bare typisk. Sidst kørte jeg i 5graders frost fra Valby til Herning
for at se på mc'er. Nu flytter jeg så tættere på Herning og så flytter de
s** udstillingen til djævleøen ....

/A

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 16-07-02 07:45

> Det ka de sku ik være bekendt !!!!!
> Og så for Svenskerne skyld Hmmmmm.

GYLLE.
Nu har jyderne kørt den udstilling fra at være lille til at "stor"
begivenhed hvert andet år, så skal den selvfølgelig flyttes til en "finere"
sted.
København ligger jo også midt i DK, genialt. Så det bliver uden mig i 2003.

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-07-02 08:16

"D@n Dethlefsen" <FJERNMIGsota@tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> sted.
> København ligger jo også midt i DK, genialt. Så det bliver uden mig i 2003.

Hvor centralt er det liiige at Herning ligger i Danmark - cirka lige
så centralt som København, tak.

Og alt det der piveri over at skulle køre langt: skråt op venner, jeg
har troligt kørt København-Herning i flere omgange, blot for at se på
motorcykler.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-02 11:45

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> skrev i en meddelelse

> Hvor centralt er det liiige at Herning ligger i Danmark - cirka lige
> så centralt som København, tak.

Du har da fuldstændig ret. Men nu er København jo ikke just noget U-land i
udstillingssammenhæng, mens der er noget længere mellem udstillingerne
herovre, og I har også lidt kortere til de svenske mc shows en vi jyder har.

> Og alt det der piveri over at skulle køre langt: skråt op venner, jeg
> har troligt kørt København-Herning i flere omgange, blot for at se på
> motorcykler.

Tjah, men for en nordjyde er det langt billigere og hurtigere at tage til
Göteborg end til københavn, så jeg dropper nok den (lidt kedelige) danske
udstilling og nupper en svensk istedet.

Rittig

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-07-02 12:54

> Tjah, men for en nordjyde er det langt billigere og hurtigere at tage til
> Göteborg end til københavn, så jeg dropper nok den (lidt kedelige) danske
> udstilling og nupper en svensk istedet.

Hvilke udstillinger er der i Gøteborg?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-02 17:16

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse

danske

> Hvilke udstillinger er der i Gøteborg?

Jeg har været til Göteborg MC Show nogle gange, kanon udstilling! Sidste
gang kunne man vinde en Husaberg 500 Enduro på indgangsbilletten.

Rittig

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-07-02 13:39

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> [...]
> herovre, og I har også lidt kortere til de svenske mc shows en vi jyder har.

Well, de MC udstillinger jeg har set i København har enten været splid
af penge eller så meget tæt på det.

> Tjah, men for en nordjyde er det langt billigere og hurtigere at tage til
> Göteborg end til københavn, så jeg dropper nok den (lidt kedelige) danske
> udstilling og nupper en svensk istedet.

God tur. Måske burde jeg vende karreten mod Göteborg også når den tid
kommer?

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-02 23:16

Claus Rittig wrote:

> Tjah, men for en nordjyde er det langt billigere og hurtigere at tage til
> Göteborg end til københavn, så jeg dropper nok den (lidt kedelige) danske
> udstilling og nupper en svensk istedet.

Hvad koster turen t/r?
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 16-07-02 14:08

> [...]
>
> Og alt det der piveri over at skulle køre langt: skråt op venner, jeg
> har troligt kørt København-Herning i flere omgange, blot for at se på

Det samme her !!, har adskellige gange kørt til Herning , både for at se på
to hjulere, men så sandelig osse for at se på biler !!
Såhh !_ hvor_ er problemet , er i 'Bæltskrækkere'
--
Hilsen
Dennis Pedersen ( Der flere gange om året besøger både Herning ogVandel ,og

Fra : Niels S.

Dato : 18-07-02 10:58

Dennis Hellan Pedersen skrev

> Det samme her !!, har adskellige gange kørt til Herning , både for at se

> to hjulere, men så sandelig osse for at se på biler !!
> Såhh !_ hvor_ er problemet , er i 'Bæltskrækkere'

*HAVEGRILL*

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-02 23:15

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Hvor centralt er det liiige at Herning ligger i Danmark - cirka lige
> så centralt som København, tak.

Det er da kun når man medregner Bornholm!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 16-07-02 12:48

"D@n Dethlefsen" wrote:

> GYLLE.

Excellent idé! Så kan jeg sgu cykle til MC-udstilling -dejligt!

> Nu har jyderne kørt den udstilling fra at være lille til at "stor"
> begivenhed hvert andet år, så skal den selvfølgelig flyttes til en "finere"
> sted.

Ja, meget finere

> København ligger jo også midt i DK, genialt. Så det bliver uden mig i 2003.

Uden dig, men med en ordenlig røvfuld Københavnere i stedet...de skal sgu nok
få til at løbe rundt alligevel

-Jacob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-02 23:12

Jacob Hornemann wrote:

> Uden dig, men med en ordenlig røvfuld Københavnere i stedet...de skal sgu
> nok få til at løbe rundt alligevel

Ja, men alle københavnere bruger da kun offentlige transportmidler

--
mvh Jes Vestervang - der mener at københavn er en provinsforby, fordi den
ligger så langt fra midten :-]

Fra : Ole Sørensen

Dato : 16-07-02 08:03

Total nedtur...... ( -Det trak jo netop mange mennesker i jylland, fordi
der ikke er/var noget alternativ....medmindre man tog til ø´en!

Mvh /Ole
YZF-R6

Fra : Armand

Dato : 16-07-02 21:45

Ole Sørensen <whocares@e-mail.dk> skrev i en

> Total nedtur...... ( -Det trak jo netop mange mennesker i jylland,
fordi
> der ikke er/var noget alternativ....medmindre man tog til ø´en!

På den anden side har man jo set at den halvhjertede udstilling i Forum,
har trukket et god stak tilskuere, og det er vel dém (der ikke har
villet tage til Herning) at man vil lukrere på.
Storbyen København, byder tillige på et større potentiale for
"lejligheds-besøgende", end hedebyen.

Alt i alt er det vel solide estimeringer der gør at man har taget
beslutningen, og kun i tilfælde af at alle(!) jydske og fynske
motorcykliste rholder sig fra at besøge bella-centret vil man måske(!)
kunne mærke en negativ tilgang :-/
Egentlig tror jeg at udstillingen oprindelig har været ønsket i Bella'
(som tidligere - à: '86!); men prisen er måske først kommet ned nu hvor
Bella-centret har set at Herning vitterligt løb med arrangementet i et
par tilfælde :-/

--
Armand.
(der allerde nu regner med at hans pågældende weekend bliver brugt med

Fra : Jonas Holt

Dato : 16-07-02 08:40

> Udstillingen Trafik & Sport på 2 hjul, som tidligere har været afholdt i
> Herning, flytter den 13.-16. februar 2003 til Bella Center, der således får
> en ny udstilling for de to-hjulede på tapetet.

Typisk
Hvorfor ikke flytte Herning-hallerne til Reservatet nu vi er igang...kundepotentialet er jo majje
større

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-07-02 08:45

Jonas Holt wrote ...
Center,

> Typisk
> Hvorfor ikke flytte Herning-hallerne til Reservatet nu vi er igang...
> kundepotentialet er jo majje større

Reservatet?

Jeg må indrømme jeg ikke kommer til at savne det... Der er som regel
aldrig noget rigtig spændende at kigge på - jeg ahr altid læst og set
"nyhederne" i balde et par måneder inden udstillingen. Bevares, man kan
se det 'live'.
Men det er selvfølgelig en glimrende undskyldning for at drikke øl og
spise pølser med sennep.

Personligt er jeg nok mere til (S)tumpemarked. Og dem er der jo 2 af!

--
Mikkel

Fra : AW på TRX

Dato : 16-07-02 09:44

> Hvorfor ikke flytte Herning-hallerne til Reservatet nu vi er
igang...kundepotentialet er jo majje
> større

Fordi det så ender med at hele Jylland flytter til Reservatet. Og vi gider
sgu' da ikke have jer rendende rundt herovre hele tiden...... ))))

Nu har vi scoret jeres udstilling, men så har i også bare at blive pænt
hjemme. )))

Allan
....der er sgu nok ikke mere end 1,5 km til Bella Centeret

Fra : JK

Dato : 16-07-02 10:02

For at undgå at mere af arvesølvet bliver stjålet vil jeg nu køre rundt med
følgede streamer på min topbox: "Jysk hjemmestyre,... Sjælland til salg"
))))))))))))

MVH og god fornøjelse med udstillingen
Jesper

PS: vi jyder kunne jo reservere en hel togstamme af DSB for i samlet flok at
kaste os rebende og bøvsende over udstillingen efter at have tilbragt nogle
hyggelige timer i godt selvskab.

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-02 11:47

"JK" <xx@xxx.com> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> kaste os rebende og bøvsende over udstillingen efter at have tilbragt

Jeg kan lige se det for mig: 5.000 jyder der synkron-brækker sig i
Bella-centret...

Rittig

Fra : Niels S.

Dato : 18-07-02 10:57

Claus Rittig skrev

> Jeg kan lige se det for mig: 5.000 jyder der synkron-brækker sig i
> Bella-centret...

Er i _så_ mange tilbage derovre? )

--
Niels S. (jyde "deep undercover")

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-02 23:09

JK wrote:

> For at undgå at mere af arvesølvet bliver stjålet vil jeg nu køre rundt
> med følgede streamer på min topbox:
> "Jysk hjemmestyre,... Sjælland til salg" ))))))))))))

Nej, nu må du sgu være realistisk!
"Jydsk hjemmestyre,... Sjælland bortgives" )))))))))

> PS: vi jyder kunne jo reservere en hel togstamme af DSB for i samlet flok
> at kaste os rebende og bøvsende over udstillingen efter at have tilbragt
> nogle hyggelige timer i godt selvskab.

Det lyder sgu hyggeligt
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 16-07-02 12:44

Jonas Holt wrote:

> Typisk
> Hvorfor ikke flytte Herning-hallerne til Reservatet nu vi er igang...kundepotentialet er jo majje
> større

Hvorfor nøjes med det? Vil flytter sgu hele Herning herover inkl. tøjbiksene, stumpemarked, jysk
hede og Bjarne Riis TDF-mindeplade og hele herligheden

-Jacob

Fra : Squish

Dato : 16-07-02 13:37

> Udstillingen Trafik & Sport på 2 hjul, som tidligere har været afholdt i
> Herning, flytter den 13.-16. februar 2003 til Bella Center, der således får
> en ny udstilling for de to-hjulede på tapetet.

Jeg har hvert år gerne villet med, men det er aldrig blevet til noget

Nu er det helt sikkert at jeg kigger forbi

Mvh. Squish (Som bor i kbh.)

Fra : Armand

Dato : 16-07-02 21:48

Squish <hs304FJERNMIG@hotmail.com> skrev i en

> Jeg har hvert år gerne villet med, men det er aldrig blevet til noget

> Nu er det helt sikkert at jeg kigger forbi
> Mvh. Squish (Som bor i kbh.)

Bæltskrækker!

--
Armand.

Fra : Squish

Dato : 17-07-02 03:32

Armand wrote:

> Bæltskrækker!
>
> --
> Armand.

HOVHOV! Må jeg være fri?!! Jeg har været over/under bælterne mindst 80
gange, da jeg gik på HSGS! Desuden godt og vel 100 gange med en kæreste
der bor i Aalborg!

Squish.
(Ikke-bæltskrækker)

Fra : Per Emborg

Dato : 17-07-02 23:24

Jeg er næsten hel ked af hvad jeg har sat igang !!!
Borgerkrig
Salg af ørene
Splid af brugerne her
Intern krig

Skal vi ikke bare sige at vi ikke hilser på de S..... Københavner mere :)))

Lav jeres egne messer :)

X-Eleven
Øhhhh der glæder sig til en tur overwhere
Per Emborg
mail@kvikkerten.dk

Fra : Niels S.

Dato : 18-07-02 10:54