Re: Arg for f... da også
Fra : Sven Møller Jensen

Dato : 15-07-02 22:53

davs gruppe
og til Thomas Buus Andersen
Hvorfor belemre os med dit vægelsind?
Køb en bike ! Eller køb ikke en bike !
Hvad er problemet???????????
Og de fleste responser er vel ikke til denne gruppe
men i binaer, hvis jeg har forstået mange tidl. indlæg ret
Men det er måske humor (?!?), disse indlæg.
M.V.H.
Per 'Aspera Ad Astra
Sven Møller Jensen

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-07-02 23:22

"Sven Møller Jensen" <svenmjensen-nospam@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:agvg72$v0r$1@news.cybercity.dk...
> davs gruppe

Okay... det er her omrking jeg falder af på hva denne her post handler om!
:-/

Men ellers et godt forsøg......

Kan du ikk lige klargøre evt. citere lidt?

--
Mvh Mads Stetter
DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-07-02 00:06

Sven Møller Jensen wrote:

> og til Thomas Buus Andersen
> Hvorfor belemre os med dit vægelsind?

Brug dog dit kill-filter, hvis du er utilfreds!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jørgen Winther

Dato : 16-07-02 01:13

"Sven Møller Jensen" <svenmjensen-nospam@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Men det er måske humor (?!?), disse indlæg.

Ja - måske!

--
Jørgen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-07-02 15:12

Sven Møller Jensen <svenmjensen-nospam@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:agvg72$v0r$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> men i binaer, hvis jeg har forstået mange tidl. indlæg ret
> Men det er måske humor (?!?), disse indlæg.

Undskyld , men jeg fatter ikke en dyt af hvad der er galt? Jeg skriver fordi
vi har det bedste sommervejr ever, og så er jeg pisse træt af at jeg ik har
en MC. Jeg kunne da også købe en , men jeg gider ikke sætte mig i gæld som
en und studerende med en SU og en lillle indkomst i form af fritidsarbejde !

Du bestemmer jo heldigvis selv hvad du læser i denne gruppe, så du kan jo
sortere mine posts fra. Det står mig bekendt dig HELT frit for om du vil
læse dem eller ej ! Hvis du ikke kan finde ud af det, er der nok en
hjælpefil i dit mail-program !

> M.V.H.
> Per 'Aspera Ad Astra
> Sven Møller Jensen