MC i Touren
Fra : Thomas Hjort

Dato : 15-07-02 22:42

Hvis jeg skulle køre den tour blev det helt sikket på MC :)

Men de MC'er vi ser; den gule som viser mellemtiderne og kamera-MC'erne,
hvad er det for nogle?

Og mons tro at de mærker der har dem med betaler en god slat for det?

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 15-07-02 23:01

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> Hvis jeg skulle køre den tour blev det helt sikket på MC :)

Helt sikkert!

> Men de MC'er vi ser; den gule som viser mellemtiderne og kamera-MC'erne,
> hvad er det for nogle?

Jeg tror at der er mange Kawa'er men også andre mærker.

> Og mons tro at de mærker der har dem med betaler en god slat for det?

Jow mon ikke. Sidste år kørte min far og jeg til Paris for at overvære
sidste etape på Champs Elysees og der var der MC parade med en flok Kawa'er
så mon ikke de har været inde og sponsere nogle cykler?

Hilsner,

Tony
Divvy '01
www.divvy.dk

Fra : p.jarnbak

Dato : 15-07-02 23:27

> [...]
> Hvis jeg skulle køre den tour blev det helt sikket på MC :)
>
> Men de MC'er vi ser; den gule som viser mellemtiderne og kamera-MC'erne,
Jeg har set bmw k1100lt og kawa gtr 1000.
Hej Palle
kædetræk er yt.
stangtræk er in.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-07-02 00:04

p.jarnbak wrote:

> kædetræk er yt.
> stangtræk er in.

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-07-02 09:50

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> --------------------------
> [...]

Af hvad for noget ?!?

mvh Thomas

Fra : Peder

Dato : 16-07-02 09:56

On Tue, 16 Jul 2002 10:50:17 +0200, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote:

>"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

>Af hvad for noget ?!?

Troll: Person der provokerer for at skabe en lang tråd.
Det kunne f.eks. være "HK er vigtigere en NM" eller " kædetræk er yt.
stangtræk er in."
To feed the Troll: At lade sig provokere og fylde på tråden...

Normalt er Troll en ret negativ betegnelse, men mon ikke der ligger en
smiley bag begge posts?

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-07-02 10:21

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> "Inside every old person is a young person wondering what happened"
> - Terry Pratchet, "Moving Pictures" (DiscWorld)

Dvs sige at det at skrive det der: "Hej Palle
kædetræk er yt.
stangtræk er in." er Trolde-agtigt?
Jeg synes da eller at det er mange gange at der er nogen der skriver at hans
MC er den bedste eller at man mister HK på kardan o.l. Så er der sgi da
mange trolde i blandt os :)

Mvh Thomas
-Som syntes at kædetræk BARE er det bedste på hans SV'er !!! -

Fra : Peder

Dato : 16-07-02 10:33

On Tue, 16 Jul 2002 11:20:48 +0200, "Thomas Hjort"
> [...]

>MC er den bedste eller at man mister HK på kardan o.l. Så er der sgi da

Nøh det synes jeg såmænd ikke,
Citat fra egen post:
> Normalt er Troll en ret negativ betegnelse, men mon ikke der ligger en
> smiley bag begge posts?
men det kunne sagtens være grobund for en lang og religiøs tråd om
emnet. Som hvis jeg f.eks. kastede mig ud i "V2 er godt - R4 stinker"
eller den gammelkendte (og måske lidt savnede) hk/NM/Bundtræk
diskussion. For slet ikke at tale om hvad der sker hvis man begynder
at diskutere dæk...

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 16-07-02 12:28

> [...]
> eller den gammelkendte (og måske lidt savnede) hk/NM/Bundtræk
> diskussion. For slet ikke at tale om hvad der sker hvis man begynder

Njaaa en dejlig lang olie diskution slå da alt )

Fra : Peder

Dato : 16-07-02 11:51

On Tue, 16 Jul 2002 12:27:49 +0100, "RuneR \(TDM850\)"
<ruro@get3net.dk> wrote:

>Njaaa en dejlig lang olie diskution slå da alt )

2T vs 4T er også altid en sikker en.
Og allerede nu er denne tråd jo beviset på, at et virkede, selvom
emnet blev et andet

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-07-02 12:13

> 2T vs 4T er også altid en sikker en.

Arh, det bliver vist en kort tråd når topic er MC i Touren
Jeg tror ret hurtigt rytterne bliver opmærksomme på den totaktsmotorcykel
der kører rundt i feltet

Rittig
(Billede: Jalabert der taber spurten fordi han får et hosteanfald)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-07-02 12:11

Claus Rittig wrote ...
> "Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en meddelelse

> (Billede: Jalabert der taber spurten fordi han får et hosteanfald)

....eller tænker "I love the smell of twostroke in the morning. It
smells like... victory" og derefter brænder en fantomspurt af
Er Mobil 1 olie mon på dopinglisten...?
--
Mikkel

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 16-07-02 13:58

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ...eller tænker "I love the smell of twostroke in the morning. It
> smells like... victory" og derefter brænder en fantomspurt af

hehe..

Med Twin850 TDM'ske hilsner Rune

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 16-07-02 12:22

Peder <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> writes:

> 2T vs 4T er også altid en sikker en.
> Og allerede nu er denne tråd jo beviset på, at et virkede, selvom
> emnet blev et andet

2T ruler da helt klart når vi snakker 40cc motorer

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Squish

Dato : 18-07-02 09:22

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> skrev i en meddelelse

> Kai
> --

En kammi har en 40cc, 4-TAKTS boxermotor! =

Squish

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-07-02 14:00

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> Njaaa en dejlig lang olie diskution slå da alt )

LOL ja, eller hvad med: Vpower kontra Nitro2000 ;)

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 16-07-02 11:29

> [...]
> eller den gammelkendte (og måske lidt savnede) hk/NM/Bundtræk
> diskussion. For slet ikke at tale om hvad der sker hvis man begynder

OK jeg kan godt se hvad du mener.

Men V2 er da bedre end R4 ? :)

Mht til hK/NM/Bundtræk så er det ikke lang tid siden at der var en megatråd
om det emne, og jeg forstår stadig ikke hvad forskellen på hK og NM er,
desværre :( Men det lever jeg da også fint med uden, bare der sker noget når
jeg vrider øret rundt så er jeg happy.

Mvh Thomas
SV650S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-02 23:20

Peder wrote:

> Normalt er Troll en ret negativ betegnelse, men mon ikke der ligger en
> smiley bag begge posts?

Selvfølgelig, se bare det store smil trolden har på
--
mvh Jes Vestervang
FZS600