Prøveplade på MC uden danske papirer
Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 15-07-02 22:00

En af mine venner er i færd med at købe en Triumph der ver importeret fra
USA. Han spørger så om han sætte prøvenummerplader på den, for at køre den
hjem fra sælgers adresse? Den er som sagt importeret fra USA og har derfor
ikke danske papirer

Mvh
J. Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : Holten

Dato : 15-07-02 22:12

"Jorgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjem fra sælgers adresse? Den er som sagt importeret fra USA og har derfor

Ja det må han godt.
Sommer tider er det nok med et stelnr. og andre gange vil motorkontoret have
en kopi af udenlandsk reg. attest når man lejer pladen.

MVH

Holten

Fra : Armand

Dato : 16-07-02 21:44

Holten <dddddd@ddd.dk> skrev i en

> "Jorgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse
USA

> Ja det må han godt.

- - - - Og det er jo lige netop dét at prøveplader er til for!!!

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 15-07-02 22:03

> [...]
> hjem fra sælgers adresse? Den er som sagt importeret fra USA og har derfor

Han skal bare havde stelnummeret med eller bedre en kopi af de amerikanske
papirer, når han henter prøveskilte hos poloitiet/motorkontoret. Så skulle
det ikke være noget problem.

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk