Nokia 3310 låser og kan ikke SMS'e
Fra : Joachim

Dato : 15-07-02 21:41

Kære forum.
Jeg har netop købt en Nokia 3310, men glæden varede kort da jeg opdagede at
den pludselig fryser/låser og pludselig heller ikke kan SMS'e. Kan nogen
hjæælpe her.............?????

På forhånd tak.

/Joachim

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 15-07-02 21:49

"Joachim" <joachim@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjæælpe her.............?????
>
> På forhånd tak.
>
> Hvis det er software version 5.47 kan det være årsagen. Telefonen skal i
så fald opdateres og det kan din Nokia forhandler gøre gratis For at se
hvad version telefonen har tast: *#0000#.

Mvh Lars Bøgvad

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-07-02 00:07

Joachim skrev:

>Jeg har netop købt en Nokia 3310, men glæden varede kort da jeg opdagede at
>den pludselig fryser/låser og pludselig heller ikke kan SMS'e. Kan nogen
>hjæælpe her.............?

Hej Joachim!

Du har sikkert version 5.47, ikke? (Tast *#0000)

Det er kendt, at 5.47 har en masse problemer med SMSer - en nyere
software-version (5.55 og 5.57) kan løse dette problem.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Allan Olesen

Dato : 21-07-02 13:32

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

>Det er kendt, at 5.47 har en masse problemer med SMSer - en nyere
>software-version (5.55 og 5.57) kan løse dette problem.

Er der et tilsvarende problem med 3330? Jeg har en 3330 med
software 04.50, og den laver samme nummer.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : bettefis

Dato : 07-08-02 08:18

Hej joachim

Hvis jeg var dig og netop havde købt en ny telefon ville jeg nok sende
den til reperatin så længe der er en garanti på.

For det her lyder som om den telefon af en defekt et sted.

mvh

Bettefis

http://www.kandu.dk/