halmhuse
Fra : LD

Dato : 15-07-02 20:28

Jeg så en interessant udsendelse om halmhus-byggeri, og har efterfølgende
været på nettet og ledt.
Der er flere udmærkede sites, men jeg har endnu ikke rigtig fundet noget,
som omhandler selve byggegrunden - skal der ikke gives specielle tilladelser
til den slags byggeri (mht. kloak etc)...

Ved du noget, eller hvor jeg kan læse videre .. :)

VH Lene

Fra : Brian

Dato : 16-07-02 21:08

> Ved du noget, eller hvor jeg kan læse videre .. :)

Mon ikke du kan finde hvad du søger her ? : http://www.dr.dk/friland/

Mvh. Brian

Fra : Mookee

Dato : 22-07-02 07:05

"LD" <leda@private.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tilladelser
> til den slags byggeri (mht. kloak etc)...
>
> Ved du noget, eller hvor jeg kan læse videre .. :)

Prøv at bruge dette link. Held og lykke fra en anden halmhus freak.

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&querytime=Fx2WjB&q=hal
mhuse