Skærme
Fijala 3554
Skærm går pludselig ud.
Fra : Tboom

Dato : 15-07-02 20:54

Jeg har en 20" tommer SONY skærm, som kører upåklageligt og står perfekt i
farverne, MEN når jeg f.eks. åbner et Word dokument i fuld skærm eller åbner
IE i fuld skærm, eller faktisk bare alt hvor der er meget lyse farver eller
helt hvid går skærmen helt ud.

Ikke bare på powersave, men går helt ud og skal slukkes og tændes igen for
at den virker.
Lukker jeg så Word eller hvad der nu er skyld i at den går død, kører den
perfekt videre, men forbliver de åbner dør den igen inden for 20 sek.

Er der et geni som evt. har en forklaring på hvad der kan være i vejen med
min dejlige skærm ?

--
\\\\////
-(o o)-

| Med venlig hilsen
|
| Thomas Bække Olesen
|
| oooO
| ( ) Oooo
------\ (-----( )-------------
\_) ) /
(_/

Fra : Thomas Skyt

Dato : 16-07-02 01:06

On Mon, 15 Jul 2002 21:54:27 +0200, Tboom wrote:

> [...]
> sek.
>
> Er der et geni som evt. har en forklaring på hvad der kan være i vejen

Nu er jeg ikke nogen radio-tv mekaniker, men det lyder som om den ikke
kan klare at alle kanonerne kører på fuldt drøn - som om trafo'en ikke
kan klare det. Har du haft kontaktet Sony?
Hvis ikke, så nævn ikke nødvendigvis at det er det-og-det program det er
galt med, sig hellere at det er når skærmen bliver hvid.

Ellers får du, som jeg med min TFT-skærm, der flimrer ved et bestemt
mønster, bare at vide at det er dit program ...

/Thomas Skyt