Hvilken Divx player?
Fra : BeerHunter

Dato : 15-07-02 20:09

Hej NG

Der er sikkert nogle der vil påstå at det er OT, men jeg vover pelsen.

Hvilken DivX player er den 'bedste'?

Kan Windows Media Playeren komme til at afspille DivX?

Jeg bruger Global DivX og DivX Player 2.0 Alpha men oplever noget bøvl med
begge. DivX Player 2.0 Alpha har det med at hænge - filmen kører fint
videre, men programmet svarer ikke på kommandoer, hvis det så får en
<Ctrl><Alt><Delete> reagerer den pludselig. I fulscreen-mode kan jeg kun se
halvdelen på den primære skærm og intet på den sekundære.

Nogle der har nogle kloge bevingede ord?

Mvh. BeerHunter

Fra : Madsen

Dato : 15-07-02 20:14

BeerHunter skrev:

> Kan Windows Media Playeren komme til at afspille DivX?

Ja, hvis du installerer et codec, men det må du vel allerede have inde
hvis du har andre DivX-afspillere der virker? Har du prøvet at starte
en DivX i Media Playeren i det hele taget?

Madsen.

Fra : Mogens

Dato : 15-07-02 20:42

On Mon, 15 Jul 2002 21:09:22 +0200, "BeerHunter"
<BeerHunter@2night.dk> wrote:

>Hej NG
>
>Der er sikkert nogle der vil påstå at det er OT, men jeg vover pelsen.
>
>Hvilken DivX player er den 'bedste'?
>
>Kan Windows Media Playeren komme til at afspille DivX?

Ja, MS Mediaplayer kan sagens afspille DivX. Bare du har de
nødvendige codecs i maskinen.
Jeg ser alle mine DivX film med MS Mediaplayer 6.4 som
efter min mening er den bedste og mest stabile version.
De nyere versioner har alt fået alt for meget gejl hæftet
på sig. En player bør være lille, stabil og funtionel.

Men ellers er DivX Player 2 som følger med DivX 5 da
et udemærket alternativ

mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-02 21:29

Installér seneste codec fra www.divx.com og prøv afspilleren fra
www.bsplayer.org

/Mac

Fra : Esben

Dato : 16-07-02 07:12

> [...]
kun se
> halvdelen på den primære skærm og intet på den sekundære.
>
> Nogle der har nogle kloge bevingede ord?

Windows Mediaplayer 6.4 og BSPlayer virker fint her. Nimo Codec Pack er
desuden fin at have, der er bl.a. et godt utility til Matrox G400
inkluderet. BSplayer bruger jeg kun hvis der skal undertekster med på
tv-out.

--
Esben

Fra : Kim

Dato : 16-07-02 08:27

Bsplayer har yderligere den fordel, at den understøtter dual lydspor, som
enkelte film er lavet med. (Originalt soundtrack samt dansk tale).

Mvh, Kim

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 17-07-02 08:17

Gør MS mediaplayer også - der er pga de audiofiltre man installere - ikke
playeren !

HTH
Martin Bilgrav

Fra : Emil Nielsen