Splitfire i Danmark?
Fra : Anders Jensen

Dato : 15-07-02 18:15

Hvor kan jeg finde Splitfire tændrør i Danmark, helst i nordsjælland eller
København? Har prøvet hos Lydmuren men de havde ikke flere og kunne ikke
skaffe dem hjem mere.

Anders
DT125R

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 15-07-02 22:27

> Hvor kan jeg finde Splitfire tændrør i Danmark, helst i nordsjælland eller
> København? Har prøvet hos Lydmuren men de havde ikke flere og kunne ikke
> skaffe dem hjem mere.

Max Mc-import har haft importen af dem indtil 2001, hvem der sidder på
importen nu ved jeg desværre ikke, men kan http://www.splitfire.com/ ikke
hjælpe dig vidre.

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 17-07-02 20:26

"Anders Jensen" <teevee@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> København? Har prøvet hos Lydmuren men de havde ikke flere og kunne ikke

Jeg har haft købt nogle i den lille butik på hvidovrevej (DMC, DME eller
noget i den retning.)

Henrik
www.gsx.dk