Til dem der kan hjælpe! - tempnet.JPG (0/1~
Fra : Kenneth

Dato : 15-07-02 15:03

Hej

Jeg står over for en opgave jeg ikke rigtig ved hvordan skal takles.

Jeg har en række mapper med oplysninger der skal kunne ses når man er
internt på lokalnet - men ikke hvis man sidder hjemme og er på via
VPN. Dvs.
hvis jeg sidder lokalt med en bærbar og logger på NT netværk - skal
jeg have
adgang til disse mapper. Hvis jeg så tager min pc med hjem og kobler

netværket med VPN - skal jeg ikke kunne se disse mapper. (se tegning)
Bruger x skal have adgang til mappe A & B når han sidder internt - men
skal
kun have adgang til mappe A når han sidder eksternt med VPN.
Hvordan klares dette nemmest? Findes der et eller andet snedigt
værktøj der
kan klare dette eller skal vi have fat i en anden firewall der kan
diff. på
bruger/IP?

Jeg gør brug af en firewall der ikke kan differenciere på brugere
eller på
IP adresser.

Mvh. Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 15-07-02 15:07

Mangler lige en tegning!

Fra : Flemming Riis

Dato : 15-07-02 15:26

"Kenneth" <kj@icgruppenn.dk> wrote in message

> Mangler lige en tegning!

attachments er ikke vellidt udenfor binaere grupper, smid din tegning der og
link til den herfra

Fra : Kenneth

Dato : 16-07-02 11:39

Det ved jeg - det var også en fejl. Jeg mailer den til dem der skulle
mangle mere info...

Kenneth