Infrarød sender til PC
Fra : Michael H.

Dato : 15-07-02 13:04

Jeg er på udkig efter sådan en dims der forbindes til PC'en, og så kan man
ligge sin tlf.
foran den og vupti har den fået ny ringetone og loge som man har hentet på
nettet.

Men hvad hedder såden et apperat, hvor kan det købes, og hvad koster det???

Nogen der ved???

Michael

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 15-07-02 13:30

Infrarød port.
Den jeg har købt hos THansen fungerer fint, koster 350 kr!
http://www.thansen.dk/product.asp?c=73521544&n=443666806&pn=443667193

Du skal stadig have programmerne der kan overføre logo og ringetoner til
telefonen vha. infrarød. Der følger lidt med på en CD her, men ikke noget
særligt.

Dennis

Fra : Michael H.

Dato : 15-07-02 13:42

"Dennis Meng Hansen" <dennis.fjerndette@dpnet.dk> wrote in message
> [...]
> telefonen vha. infrarød. Der følger lidt med på en CD her, men ikke noget

Hvis den kan sende ringetoner og logoer fra pc'en som er hentet på nettet
så er det sådan en jeg skal ha'.

Mht. cd'en så fulgte der en cd-rom med telefonen, så jeg regner med at
programmet ligger der som jeg skal bruge.

Michael

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 15-07-02 13:51

Det kan den - blot du har softwaren.
Ringetoner er jeg lidt i tvivl om da jeg ikke har prøvet .... men mon ikke?!
...... mener også det står i beskrivelsen til varen.

Fra : Rapper

Dato : 20-07-02 04:09

> [...]
> ligge sin tlf.
> foran den og vupti har den fået ny ringetone og loge som man har hentet på

Lige noget andet: Kan sådan en IR-sender også bruges til unlocking og til at
hive den specielle Nokia menu frem (kan ikke lige huske navnet ?

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : bettefis

Dato : 07-08-02 08:18

Hej michael

Jeg har sådan en dims nemlig et kabel som sidder i min computer og den
anden ende i telefonen....et data kabel til en telefon det er det du
skal have.....

Jeg har købt mit hos www.thansen.dk

forresten så kan det kabel også unlocke telefonen med det rigtige
program.

http://www.kandu.dk/