Placering af alarm på SV650S ?
Fra : Dan Eckberg

Dato : 15-07-02 12:57

Hejsa :)

Jeg har netop modtaget min M+S KMR 214 - alarm fra Lois.de
(jubiiiiii, - nu kan jeg snart få lidt søvn igen uden at få koldsved hver
gang jeg hører en transporter nede på gaden)

Men hvor søren placerer man sådan en fætter på en SV650S (med bundkåbe) ?

Har i nogen gode forslag ? for helt lille er alarmen jo ikke ;)

Hvis der er nogen der har haft nogle problemer med installationen af KMR 214
eller blot har nogle gode tricks/tips til hvad jeg skal være opmærksom på
når jeg samler den, må i meget gerne sige til !

Jeg skal nemlig gerne indrømme at jeg er lidt nervøs for at rode med
ledningsnettet på min elskede cykel...

MVH
Dan
SV650S - forhåbentlig med 120db gå-væk-tyv!-larmehorn på om ikke så længe ;)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-07-02 13:44

> Har i nogen gode forslag ? for helt lille er alarmen jo ikke ;)

Forslag: Der er sikkert et lille horn på maskinen. Prøv at se om ikke
alarmen kan være der istedet for hornet- Odsene er gode for at du kan bruge
beslaget direkte. Så skal du derimod finde en ny plads til hornet, men
skulle det komme til at sidde lidt udsat koster det kun en 100,- at skifte
det, hvorimod alarmen er lidt dyrere.

Fra : Dan Eckberg

Dato : 15-07-02 22:32

Fra : Dan Eckberg

Dato : 15-07-02 22:35

ups...

sorry, var lidt for hurtig på aftrækkeren med den forrige post...

Ville bare sige at det var en mægtig god ide Anders kom med der, skal bare
lige se hvor nemt det er for "pilfingre" (dem med lange fingre) at komme til
at fumle med ledningerne, for det ville jo ikke være godt hvis de lige fik
klippet de rigtige ledninger så den blev sat ud af funktion... :o/