Sort søndag
Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 15-07-02 10:02

Hej,

er der nogen, der kan huske filmen "Sort søndag" fra 1970'erne?
Den handler om et terrorangreb mod et stadion i USA.

Filmen er baseret på en bog, som er skrevet af Thomas Harris
- manden der også står bag "Ondskabens øjne" og "Hannibal".

Da jeg lige har læst bogen, vil jeg meget gerne se filmen igen,
men det eneste jeg kan finde på nettet er en brugt VHS/NTSC
video i USA. Nogen der har den på VHS/PAL eller ved, hvor
den kan skaffes?

Mvh. Henrik

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-07-02 13:28

> [...]
> men det eneste jeg kan finde på nettet er en brugt VHS/NTSC
> video i USA. Nogen der har den på VHS/PAL eller ved, hvor

Filmen er udgået i UK http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000001494

Amazon sælger en NTSC udgave, som dog er ny. Kan din video ikke spille NTSC?
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6300216799/internetmoviedat/102-30886
19-7234528

Og ja filmen er ganske god, og forresten instrueret af afdøde John
Frankenheimer.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-07-02 16:27

"Henrik S. Pedersen" <yyy_nospam@mail.tele.dk> writes:

> Da jeg lige har læst bogen, vil jeg meget gerne se filmen igen,
> men det eneste jeg kan finde på nettet er en brugt VHS/NTSC
> video i USA. Nogen der har den på VHS/PAL eller ved, hvor
> den kan skaffes?

Den kommer på TV Danmark 1 på Lørdag kl 00.05

Fra : Henrik S. Pedersen

Dato : 16-07-02 08:00

"Thomas Jespersen" <thomas@daimi.au.dk> wrote :

> Den kommer på TV Danmark 1 på Lørdag kl 00.05

Tak. Jeg kan ikke selv tage det program, men nu er
der da håb.

Mvh.

Henrik