Problemer med skærme
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 15-07-02 09:35

Hej med jer

Jeg postede et indlæg i sidste uge vedrørende min Hitachi Accuvue skærm,
som havde fået et rødligt skær, der ikke gik væk. Nu har jeg koblet den
skærm fra og sat en 17 tommer Applevision skærm på i stedet, men den er
nu også begyndt at opføre sig mærkeligt. Når computeren falder i søvn,
kan jeg ikke vække skærmen igen med mindre jeg tænder og slukker for den
et par gange. Kan der være noget galt med skærmkortet?

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 15-07-02 09:53

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:

> [...]
> kan jeg ikke vække skærmen igen med mindre jeg tænder og slukker for den
> et par gange. Kan der være noget galt med skærmkortet?

Lad os hellere straks høre, hvor mange flasker likør den koster?
Hva' med 2 * 1 l for hele dynen?? :))

Nå, spøg til side: Jeg håber, nogen kan hjælpe!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 15-07-02 09:57

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Lad os hellere straks høre, hvor mange flasker likør den koster?
> Hva' med 2 * 1 l for hele dynen?? :))
>
> Nå, spøg til side: Jeg håber, nogen kan hjælpe!

Hæhæ, du hygger dig rigtigt her i sommervarmen, hva'?

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 15-07-02 11:05

[2900] Birgitte Behrendt <birgitte@behrendt.dk> wrote:
> Hæhæ, du hygger dig rigtigt her i sommervarmen, hva'?

Ih, ja - og det håber jeg sandelig også, du gør! :)

Havde jeg været rigtig ond, havde jeg nok i stedet foreslået dig at
tilbagekalde dit første tilbud - og udbyde *skærmkortet* formedelst en
lys Faxe! :))

Men - indrømmet - hvis jeg havde problemer med to skærme, ville det
sikkert begrænse min humoristiske sans en del; så jeg håber virkelig for
dig, at du snart får problemet løst.

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 15-07-02 11:02

> [...]

> Men - indrømmet - hvis jeg havde problemer med to skærme, ville det
> sikkert begrænse min humoristiske sans en del; så jeg håber virkelig for

Jo tak, jeg hygger mig også - og selvom mine skærme driller mig, så
fejler min humoristiske sans ingenting

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Ben Knudsen

Dato : 15-07-02 10:22

birgitte@behrendt.dk writes:
> Kan der være noget galt med skærmkortet?

Kan du ikke teste skærmen på en anden maskine?

Ben

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 15-07-02 11:01

Ben Knudsen <ben@net.dialog.dk> wrote:

> Kan du ikke teste skærmen på en anden maskine?
>
> Ben

Næ, god idé Det vil jeg gøre.

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-07-02 10:35

In article <1ffcyfk.dm4vjmcd5vjkN%birgitte@behrendt.dk>,
birgitte@behrendt.dk ([2900] Birgitte Behrendt) wrote:

> Kan der være noget galt med skærmkortet?

Jeg tvivler. Applevisionskærmen gider først at vise dig et billede når
den er sikker på at computeren leverer et. Det er nok bare det der giver
lidt bøvl.
Applevivionskærmene er forresten notorisk ustabile og har det med at dø
i flokkevis.

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 15-07-02 11:01

> [...]
> lidt bøvl.
> Applevivionskærmene er forresten notorisk ustabile og har det med at dø

Ok - Jesper G. siger også at Applevision-skærmene er noget bras.

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/