Skjuler til skraldestativ
Fra : Lasse

Dato : 15-07-02 09:13

Hej

Nogen der ved, hvor man kan få en pæn skjuler i træ til skraldestativet,
gerne i stil med dem der står på rastepladser.

Mvh Lasse

Fra : Calle.

Dato : 15-07-02 09:37

Lasse wrote:
> Hej
>
> Nogen der ved, hvor man kan få en pæn skjuler i træ til
> skraldestativet, gerne i stil med dem der står på rastepladser.
>

> Mvh Lasse

De kan købes i byggemarkederne, men er ikke helt billige

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Jensen

Dato : 15-07-02 11:40

"Lasse" <lasseholm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der ved, hvor man kan få en pæn skjuler i træ til skraldestativet,
> gerne i stil med dem der står på rastepladser.

På vores lokale genbrugsplads (Albertslund) var der for en måneds tid siden
ca 5 stk. til en 100 mand
de skulle lige renses og evt males

Jensen

Fra : Helle Skoett

Dato : 15-07-02 20:30

"Lasse" <lasseholm@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogen der ved, hvor man kan få en pæn skjuler i træ til skraldestativet,
> gerne i stil med dem der står på rastepladser.

Hej Lasse.
I vores kommune bliver de uddelt til dem, der ringer og klager.
Jeg var en dag i Silvan for at kigge efter et nyt og pænere end det, der
havde stået på grunden i 30 år. Så var der en, der hviskede til mig, at jeg
ikke skulle betale 1.300, men bare ringe til kommunen.
På kommunekontoret spurgte en venlig sjæl, hvorfor jeg mente mig berettiget
til et nyt og dyrt stativ, og jeg sagde, at det simpelhen ikke stod til
resten af huset...
OK - den kommer med skraldevognen..
Det var sørme da nemt.

--