hvepse
Fra : Klitte Egeberg

Dato : 15-07-02 08:20

Hej gruppe

Hvepsetiden nærmer sig hastigt, og min panik ligeså...
Er der nogle gode råd i forhold til at holde de små djævle på afstand af mit
hus og min have, så jeg kan slappe lidt mere af ?
Hej fra Sandra

Fra : RacingBabe

Dato : 15-07-02 15:26

> [...]
mit
> hus og min have, så jeg kan slappe lidt mere af ?
---------------

Klip toppen af en 1½ l. sodavandsflaske, fyld bunden med ren saftevand eller
andet sødt, sæt toppen omvendt i.

Stil flasken/flaskerne et sted hvor du ikke vil blive generet af hvepsene.
Når først de er kommet i, har de meget svært ved at komme op igen.

--
Jeanne Maria Fjorback
SV650S

www.fjorback.dk
www.mc-logo.dk

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-07-02 23:15

> mit

Du skal netop slappe mere af. De hverken bider eller sparker, hvis man
forholder sig roligt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-07-02 17:15

> Du skal netop slappe mere af. De hverken bider eller sparker, hvis man
> forholder sig roligt.

Sådan er det nu engang bare ikke..... Personligt _hader_ jeg hvepse, så
jeg slapper ikke af, når der er sådan en djævel i nærheden. Nej, så hellere
løbe for livet.... okay, måske ikke.

--
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : LR

Dato : 17-07-02 01:49

> Du skal netop slappe mere af. De hverken bider eller sparker, hvis man
> forholder sig roligt.

De kan godt finde på at bide, hvis man lugter lidt rådent ;)...

aj.. de _kan_ faktisk finde på at bide...
men ikke uden grund, naturligvis... (sult er måske en grund ? ;) )

/Lars

Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 18-07-02 00:41

De hverken bider eller sparker, hvis man
> forholder sig roligt.
> --
> M.V.H.
> Preben Riis Sørensen