Superråd mod fluer!
Fra : Joachim Baltzer

Dato : 15-07-02 08:12

Hej!
Sæt små potter med timian på strategiske steder i huset. Vi har dem i
soveværelserne og i køkkenet. Og tro mig....vi har ikke haft en flue siden!!
Vi har ellers været invaderet af fluer de sidste par uger, og det har været
ulideligt.
Hej fra Christina

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-07-02 11:34

Joachim Baltzer wrote:
> [...]
> soveværelserne og i køkkenet. Og tro mig....vi har ikke haft en flue
> siden!! Vi har ellers været invaderet af fluer de sidste par uger, og

Lyder som et godt trick - det må vi også prøve

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Kleis@12move.dk

Dato : 16-07-02 13:32

Det kan godt værre at spørger dumt men hvad er timian?

--
Maglebjerg Landbrug
Hovvejen 4

Fra : Mai-Brit

Dato : 16-07-02 13:42

personligt synes jeg ikke der findes dumme spørgsmål, kun dumme svar.
Timian er en krydderurt som er alm. i mange danske køkkener. Her menes dog
at den skal være som potteplante. Se i supermarkedernes grøntafdeling eller
et plantesalg, en ikke voldsom plante med lilla blomster.
Mange hilsner
Mai-Brit

"Kleis@12move.dk" <kleis@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan godt værre at spørger dumt men hvad er timian?

snip