Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Doro Walk & Talk 970 betjeningsvejledning
Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 14-07-02 23:46

Hej Gruppe.
Jeg har søgt på google efter en vejledning.
Finder kun steder der sælger batterier.

Fandt dog www.doro.dk men de har den ikke engang i oversigten over
diverse dokumentation til deres telefoner.

Er der en i gruppen der har et eller andet.
Jeg kan foretage opkald, stille højtalerstyrke etc.
Vil bare gerne vide om den evt. kan noget mere.

--
Jens Borchert Pedersen
Klarkærgaard

læs om at tjene penge på Http://www.acninc.com
kontakt mig bagefter hvis du er interesseret.
try E-shopping at my place: http://www.imart.com/ACNmall/JensBP

Fra : thl

Dato : 17-07-02 08:56

"Jens Borchert Pedersen" <jbp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:3D31FF44.4020801@vip.cybercity.dk...
> [...]
>
> Fandt dog www.doro.dk men de har den ikke engang i oversigten over
> diverse dokumentation til deres telefoner.
Giv dog ikke op så let.

Du kan få den på svensk,- via samme hjemmeside!

mvh
Thorbjørn

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 17-07-02 23:13

thl wrote:

> Giv dog ikke op så let.
>
> Du kan få den på svensk,- via samme hjemmeside!
>
> mvh
> Thorbjørn

Tak for rådet, tænkte ikke så langt.
Har dog allerede modtaget den på en E-mail fra en venlig sjæl.
Iøvrigt også på svensk.

--
Jens Borchert Pedersen