Hvor kan jeg købe Locktite i KBH?
Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 14-07-02 23:01

Uden at skulle leve af vandgrød resten af måneden?
Da jeg er tilflytter aner jeg ikke hvor man kan få den slags ting herovre.
Hvilken type skal jeg bruge, når det skal bruges på meget varme steder?

Jens
RD med løs udstødning....

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 15-07-02 06:05

Hej Jens

Drejer det sig om tændrør, locktite, spændebånd, ledninger, skruer, slanger
o.m.a. køber jeg altid hos auto-gør-det-selv-værksteder.

Der ligger et på Sjællandsbroen

F.eks.:

Tændrør kr. 25,- MC forretninger: 35,75
El-pære kr. 10 MC-hjørnet: 40,00
Benzinfilter 15, MC-Hjørnet 46,00

.... og sådan kunne jeg blive ved

mvh

Hans

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 15-07-02 08:17

"Jens Blaabjerg" <news@blaabjerg.net> wrote in message
> [...]
> Hvilken type skal jeg bruge, når det skal bruges på meget varme steder?

Jeg ville bruge kobberfedt, det koster ikke alverden.

Kenneth
R1

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 15-07-02 12:50

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote in message

> "Jens Blaabjerg" <news@blaabjerg.net> wrote in message

> Jeg ville bruge kobberfedt, det koster ikke alverden.
>
> Kenneth
> R1

...det kan som regel klare op mod 1300-1400 grader.

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 15-07-02 18:31

> ..det kan som regel klare op mod 1300-1400 grader.

Men det får ikke ting til at sidde fast, snarere tværtimod

Henrik
www.gsx.dk

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 15-07-02 21:15

"Henrik B. Larsen" <henrik@gsx.dk> wrote in message

> Men det får ikke ting til at sidde fast, snarere tværtimod

Nej det var også min først tanke. Det viste sig dog at boltene slet ikke var
løse, men det bare er et taber system Yamaha har lavet. Jeg må få det ændret
til et fjedersystem...

Jens
RD med nitteudstødningsmonteringsdimser....