Envejs-støj på nettet?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 14-07-02 23:05

Kan det godt lade sig gøre at et dårlig forbindelse på telefonnettet kun kan
støje den ene vej. Altså på den måde at det kun er os her i huset der høre
den knitrende støj, men ikke dem vi ringer til?

Mvh Stig

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-07-02 23:12

"Stig Nørgaard Jepsen" <stigen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
høre
> den knitrende støj, men ikke dem vi ringer til?

Ja, det kan godt forekomme.

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 15-07-02 21:01

> kun kan
> høre
>
> Ja, det kan godt forekomme.

Det har, så vidt vi har fundet ud af, været en fejl i skillefilter-boksen.
Har fået byttet den i TeleButikken.

Mvh Stig