Smart lille program
Fra : Johansen

Dato : 14-07-02 23:12

Jeg vil lige poste et link til et lille smart program - RegCleaner (ikke at
forveksle med regclean fra MS)
http://www.jv16.org/
Programmet giver bl.a. en ganske fin oversigt over installerede programme i
MS OSer
- også de programmer der ikke figurere i afinstalationslisten.
f.eks. fandt jeg et par spy lignede programmer som jeg ikke har fundet med
SpyBots eller Lavasoft ad-aware
Det er muligt at fjerne det der ikke synes at høre hjemme
- og der er en god mulighed for at restore hvis det viser sig at være
nødvendigt
mindes ikke jeg har set så simpelt, men godt et program længe - derfor får i
linket.

--
Venlig hilsen
Jens

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 15-07-02 08:31

Johansen skrev:

> Jeg vil lige poste et link til et lille smart program - RegCleaner
> (ikke at forveksle med regclean fra MS)
> http://www.jv16.org/

Måske skulle du have haft dette kopieret ind i dit indlæg, det troner
stolt på forsiden så det må være vigtigt:

"Release notes:
-Don't remove anything with the Registry Cleaner, it contains some new and untested code.
-None of the networking features work.
-The new Registry Fixer feature is not working yet.
-This beta version is only in available in English.
-Don't distribute this version to any cd-roms.
-This version contains the documentation from 1.0, so it's very out of date."
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Johansen

Dato : 15-07-02 10:11

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message

> [...]
> -Don't distribute this version to any cd-roms.
> -This version contains the documentation from 1.0, so it's very out of

Jeg tror det du har læst på forsiden er henvendt til et af de andre
programmer på siden
(Power Tools 1.1 Beta2)

Jeg bruger selv "RegCleaner" og det virker fint - og er ikke en BETA.
--
SE HER : http://makeashorterlink.com/?J3ED12341
**Smile - Smile**

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 15-07-02 11:29

Johansen skrev:

> Jeg tror det du har læst på forsiden er henvendt til et af de andre
> programmer på siden (Power Tools 1.1 Beta2)

Jeg må have været midlertidig blind da jeg læste på websiden, tak for
rettelsen.
--
Fix Outlook Express 5.*: