Shark hjelme
Fra : Kim Larsen

Dato : 14-07-02 22:14

Hej

For noget siden var der en der søgte efter Shark hjælme, jeg kan ikke huske
hvem. Men nu skal jeg selv have ny hjelm, og stødte så på denne side
http://www.haasum.dk/ der er der Shark hjælme til den store lyst.

Kim Larsen

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-07-02 11:06

Det var mig der efterspurgte dem... Jeg fandt dem hos Brdr. Jensen her i
Horsens, og det er bare kvali!! Jeg har en Omega s500 og det er den bedste
hjelm jeg nogensinde har haft på. Og så kostede den kun 1200kr... Kan klart
anbefales til dem der kører hurtigere end 30...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-07-02 23:02

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Det var mig der efterspurgte dem... Jeg fandt dem hos Brdr. Jensen her i
> Horsens, og det er bare kvali!! Jeg har en Omega s500 og det er den bedste

Bedre kendt som Brdr Fusk eller Brdr Slam.. Køb _aldrig_ jeres MC der!

Fra : Kim Larsen

Dato : 16-07-02 18:28

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Bedre kendt som Brdr Fusk eller Brdr Slam.. Køb _aldrig_ jeres MC der!

Nu var det styrthjelme jeg henviste til, og gruppen her er for knallerter,
så jeg tror ikke der er nogen der er interesseret i at handle mc i denne
tråd.

Kim Larsen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 16-07-02 18:40

> [...]
> så jeg tror ikke der er nogen der er interesseret i at handle mc i denne

Det sagde jeg heller ikke! Jeg har bare hørt rigtig meget dårligt om dem, så
måske deres hjelme også er dyrere end andre steder..

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - Junior MC

Fra : Kim Larsen

Dato : 17-07-02 00:14

> Det sagde jeg heller ikke! Jeg har bare hørt rigtig meget dårligt om dem,

> måske deres hjelme også er dyrere end andre steder..

> [...]
Det er de ikke, jeg har set andre der har de samme hjelme, og prisen er ret
ens, hvor mærkeligt det så kan lyde.

Kim Larsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 18-07-02 20:40

Morten Christensen <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d329e2e$0$675$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
klart
> anbefales til dem der kører hurtigere end 30...

Hver har jo sin smag. Jeg synes shark gør mere ud af at gøre hjelmene
popsmarte istdet for at lave noget der dur! Personligt synes jeg den sidder
ringe, og hagen stikker nedenud! Jeg valgte istedet en Shoei og et
Spejlvisir.. Det løb op i 3995,- fra ny (fandt hjelmen i familien, som
ny)..Så jeg slap med 1000kr i alt :)

Og skal i ud og købe Arai, Shoei, Shark or what ever, så tag en kigger her
http://www.moto-plus-accessories.com/
Der er knaster at spare! Prøv modellen i en forretning i DK inden i
bestiller !

/Thomas - Bieffie føles som en papkasse i forhold til Shoei, som nærmest
føles som en lydtæt mur om ørerne !

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 18-07-02 22:18

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> /Thomas - Bieffie føles som en papkasse i forhold til Shoei, som nærmest
> føles som en lydtæt mur om ørerne !

Det er nok de billigtste skod hjelme jeg nogensinde har prøvet.. købte GVL
istedet!

Fra : Rapper

Dato : 18-07-02 23:30

> Hver har jo sin smag. Jeg synes shark gør mere ud af at gøre hjelmene
> popsmarte istdet for at lave noget der dur! Personligt synes jeg den
sidder
> ringe, og hagen stikker nedenud!

Tror Du skulle prøve en af de lidt dyrere Shark hjelme. Det er satme kram!

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 21-07-02 12:32

Rapper <unv@lid.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d374178$0$54747$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> sidder
> >
> Tror Du skulle prøve en af de lidt dyrere Shark hjelme. Det er satme kram!

Det var typen til 3500kr herhjemme ! Det kan godt være det er kram for
nogle, men til mig passer det sq ikke ! AGV sidder også godt på mig, og
deres topmodeller er også ret fine !

> --
> Regards Rasmus aka Rapper
> www.gramsespektrum.com