Kan ringe fra telefonen - men telefonen ri~
Fra : Jan

Dato : 14-07-02 21:37

Hej

Jeg har sat et Zyxel Elite 2864i modem op, internet forbindelsen virker
fint, telefonen er så sat i modemmet og den virker også fint - MEN - den
ringer ikke når der bliver ringet til den.

Man kan høre modemmet ringer (ved opkald udefra), men når man så tager
telefonen har man bare en klartone

Hvad er galt

Jan

Fra : Poulsen

Dato : 14-07-02 22:20

Mon der kan have været lyn i din Zyxel ? Det er ofte det der sker ved
lynnedslag - At den ramte enhed ikke kan generere ringespænding

Poulsen

Fra : Ole Kirkholt

Dato : 16-07-02 09:47

> [...]
> ringer ikke når der bliver ringet til den.
>
> Man kan høre modemmet ringer (ved opkald udefra), men når man så tager

Har du sat modemet op til at indgående opkald skal til A/B-porten hvor din
telefon sidder ?

mvh

Ole