Hul i tag til antenne!!!
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 14-07-02 20:11

Hej gruppe.

Er der nogen der har prøvet at lave hul i taget til teleskopstangen til
antennen?? er der noget man skal være opmærksom på?? Hvor svært er det.

Evt. nogen der kender nogle forhandlere der er billige med teleskopstænger.

Mvh
H. Hvidberg
www.toyota-forum.dk

Fra : Kim

Dato : 14-07-02 21:10

Husk at tage højde for at antennemasten skal sidde lidt fra væggen inde i
skabet ca. 4 cm (der skal være plads til en træklods som du skal sætte
masten fast på. Ellers skulle der ikke være de store problemer. Det er også
meget vigtigt at få fuget godt imellem flancen og taget. Men hvis det er en
ny vogn, ville jeg lade forhandleren om dette. Da jeg vil tro det har en
indvirkning på fugt garantien.

Kim...

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-07-02 21:41

Kim wrote:

> Husk at tage højde for at antennemasten skal sidde lidt fra væggen inde i
> skabet ca. 4 cm (der skal være plads til en træklods som du skal sætte
> masten fast på.

Det er værd at undersøge hos importør/forhandler, om det er en af de
vogne, hvor der på forhånd er et sted beregnet på antennemontagen.

> Men hvis det er en
> ny vogn, ville jeg lade forhandleren om dette. Da jeg vil tro det har en
> indvirkning på fugt garantien.

Blandt andet derfor bør det undersøges nærmere.

HKS i Løkken plejer at have attraktive priser på udstyr, så der ville
jeg prøve at forhøre mig - http://www.hks-camping.dk/

Kim, kunne du ikke svare under det du svarer på - og klippe det
overflødige væk?

Hilsen,
--
Carsten Stage

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 15-07-02 15:26

Hejsa!

Det er en sprite fra '88 så garantien er der ikke noget problem med, mht.
HKS så har vi undersøgt lidt og de tager 498,- og camper tager 415,- om der
er andre ved jeg ikke, men jeg skal ud her i weekenden og sondere terrænnet.

Mvh
Heine hvidberg

www.toyota-forum.dk