java 1.4
Fra : cg

Dato : 14-07-02 20:37

Hejsa

Java 1.4.0 development kit kommer med nogle nye filer og
jeg synes også der er nogle der mangler i henhold til jdk 1.3.

Hvor er f.eks javac filen?

HVordan compilere man et java program under java 1.4.0?

Tak!

cg

Fra : Jan Jonasen

Dato : 14-07-02 21:22

In article <3d31d307$0$415$d40e179e@nntp01.dk.telia.net>, cg (99dat717
@tron.lyngbyes.dk) wrote:
> Java 1.4.0 development kit kommer med nogle nye filer og
> jeg synes også der er nogle der mangler i henhold til jdk 1.3.

Hvad skulle mangle?

> Hvor er f.eks javac filen?

Det er nu et program, men findes som i 1.3 under <installation>/bin.

> HVordan compilere man et java program under java 1.4.0?

På samme måde som tidligere Jeg har på fornemmelsen, at du ikke har
installationens bin del i din path, er dit problem, at du ikke kan skrive
javac blabla.java i en prompt?

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Michael Berg

Dato : 01-08-02 21:54

Hej cg!

"cg" <99dat717@tron.lyngbyes.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Java 1.4.0 development kit kommer med nogle nye filer og
> jeg synes også der er nogle der mangler i henhold til jdk 1.3.
>
> Hvor er f.eks javac filen?

Du er helt sikker på du har hentet JDK og ikke JRE ikke? Javac er ikke med i
runtime miljøet.

Mvh
/Michael