Prisstigning på nyt?
Fra : Jens Bering

Dato : 14-07-02 19:38

Hej NG

Stiger priserne på MC tilsvarende som på biler...

og fra hvornår..og er det allerede slået igennem på nogel af modellerne.

Endelig hvor kan man holde sig orienteret om prisudviklingen lidt ufedt at
stå med en ny kværn i oktober

Kan man evt. bestille nu til levering/indreg til foråret - og er der ikke
nogle af vore "flinke" forhandlere, som er behjælpelige med denne service ?

Mvh
JB

Fra : Jørgen Winther

Dato : 14-07-02 19:39

"Jens Bering" <jdbnospam@get2net.dk> wrote in message
> Kan man evt. bestille nu til levering/indreg til foråret - og er der ikke
> nogle af vore "flinke" forhandlere, som er behjælpelige med denne service
?

Du kan da bare købe en model uden indregistrering - det er set før!

--
Jørgen

Fra : Niki Techen

Dato : 14-07-02 21:31

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> wrote in message

> "Jens Bering" <jdbnospam@get2net.dk> wrote in message
> ?
>
> Du kan da bare købe en model uden indregistrering - det er set før!

Det er i hvert fald det, jeg overvejer at gøre med Triumph'en... hvis det
kan lade sig gøre Det kommer dog nok an på den enkelte forhandler, om
han vil sælge uden afgift.

Mvh
Niki Techen

Fra : Jørgen Winther

Dato : 14-07-02 22:51

"Niki Techen" <niki@techen.dk> wrote in message

> Det er i hvert fald det, jeg overvejer at gøre med Triumph'en... hvis det
> kan lade sig gøre Det kommer dog nok an på den enkelte forhandler, om
> han vil sælge uden afgift.

Mindst én af de hjemlige Triumph-forhandlere annoncerer jo ligefrem med det,
så det skulle vist ikke blive noget problem.

Hvad er det for øvrigt for en Triumph, du er ude efter?

--
Jørgen
Trophy 1200 '94 - anbefalelsesværdig, hvis man kan lide fart

Fra : Niki Techen

Dato : 14-07-02 23:48

> Mindst én af de hjemlige Triumph-forhandlere annoncerer jo ligefrem med
det,
> så det skulle vist ikke blive noget problem.
>
> Hvad er det for øvrigt for en Triumph, du er ude efter?

Det er en TT 600. Skal handle hurtigt, da prisen bliver hæved med ca 37,000
til oktober.

> --
> Jørgen
> Trophy 1200 '94 - anbefalelsesværdig, hvis man kan lide fart

Niki
Suzuki GS500E - udemærket startercykel, men nu skal der ske noget

Fra : Jørgen Winther

Dato : 14-07-02 23:54

> Det er en TT 600. Skal handle hurtigt, da prisen bliver hæved med ca
37,000
> til oktober.

Er det ikke bare '01-modellen, der udgår? Eller sættes '02-modellen også op
i pris? Eller er det en helt ny model, der kommer til den højere pris?

Og hvad med de andre Triumph'er - skal de også stige i pris?

--
Jørgen

Fra : Niki Techen

Dato : 15-07-02 07:15

> [...]
op
> i pris? Eller er det en helt ny model, der kommer til den højere pris?

Det må være '01 modellen, men jeg snakkede med importøren i DK, og der
skulle ikke umiddelbart ske nogen ændring på modellen overhovedet - ikke
andet end prisstigningen.

> Og hvad med de andre Triumph'er - skal de også stige i pris?

Var umiddelbart kun på TT 600 modellen, så vidt jeg forstod.

> --
> Jørgen

Mvh
Niki