Firewall
Fra : Carsten Brinkmeyer

Dato : 14-02-01 11:41

Er der nogen som ved noget om Firewire. Min computer skal blive en del
af et netværk og bliver derfor opkopelt via en router. Netværket
anbefaler en gratis Firewallfra Zonearlarm, men uheldigvis har de kun
software til pc osv. Eksistere der en gratis firewall til mac?

Tak på forhånd
Carsteni

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 14-02-01 17:10

Carsten Brinkmeyer <carsteni@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> anbefaler en gratis Firewallfra Zonearlarm, men uheldigvis har de kun
> software til pc osv. Eksistere der en gratis firewall til mac?

Desværre nej, det er købesoftware alt sammen. Hvis du køber Norton
System works følger der Norton Personal Firewall med i købet. Ellers er
der Open Door's DoorStop og Intego's Netbarrier og det er efter min
mening den bedste software firewall til Mac.
--
Jesper Oersted
"Tak til - beklager, navnet forsvandt i da Outlook Express