Indkøb af Styrhjelm i D
Fra : Jens Bering

Dato : 14-07-02 19:53

Hej NG

Er der noget at spare ved internethandel i Tyskland - hjemle og andet
udstyr.

I så fald, er der en som kender et godt sted at handle??

Mvh

JB

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 14-07-02 19:59

Hej Jens

Ja - www.louis.de eller hos Hei Gericke. Louis er ok. Fin levering og ok
produkter

mvh

Hans

Fra : Poul Tyrrell

Dato : 15-07-02 20:50

Hej Jens,

Har lige været omkring Louis i Hamborg og købt ind.
Jeg blev fuldt ekviperet for godt 6.000 DKK. + ca. 2.000 kr. for to
ekstra-hjelme.
Jeg ved ikke, hvad det ville have kostet i Danmark, men her er en liste over
hvad jeg købte:

Schubert Concept hjelm: 2.620 dkk
AGV TBH Pirana hjelm: 1.342 dkk (konens valg til hende selv)
Uvec Police hjelm: 675 dkk (ekstra)
CS Touring læderstøvler: 300 dkk
Louis Timeless læder-bukser: 750 dkk (på tilbud)
Vanuci kombi-jakke: 1.950 dkk
Vanuci Polar handsker: 560 dkk
+ lidt diverse (nyrebælte, halsklud , m.v.)

M.v.h.
Poul

Fra : Buck

Dato : 14-07-02 21:56

pas nu på med internethandel...
ikke at selve internethandelen er farlig i sig selv, men især når du vælger
styrthjelm er det vigtigt at du finder en model er passer 110% til dit
grødhovede, så hvis du bor for langt fra tyskland, så sku´ man måske gi den
hundredelap mere og købe en hjelm i en forretning i danmark, hvor du kan få
lov til at prøve den.

Hvad angår tøj og andet udstyr kan man jo være så fræk at ose lidt rundt i
butikkerne herhjemme for at finde ud af hvilke modeller man synes bedst om
og så bestille i tyskland.

Men køber du meget udstyr, kan man ofte handle sig til en lige så god pris
som i tyskland. (man er vel jyde

Bevares! Man kan da osse handle sig til en god pris i Tyskland, men ikke
hvis man køber via internettet...
--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Jens Bering

Dato : 14-07-02 22:19

> Hvad angår tøj og andet udstyr kan man jo være så fræk at ose lidt rundt i
> butikkerne herhjemme for at finde ud af hvilke modeller man synes bedst om
> og så bestille i tyskland.
[KLIP]

Jepper, det havde jeg egentlig også forestillet mig mht. hjelmen - men det
med prissammenligninger er svært, for udbudet er noget forskelligt i D
kontra DK...

Mvh

JB

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 14-07-02 22:53

Jens Bering <jdbnospam@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lUlY8.151$HU4.2537@news.get2net.dk...

> [KLIP]
>
> Jepper, det havde jeg egentlig også forestillet mig mht. hjelmen - men det
> med prissammenligninger er svært, for udbudet er noget forskelligt i D
> kontra DK...

Der er altså et par tusinde kroner at hente på enkelte modeller når du køber
i Tyskland, og jeg tvivler
meget stærkt på at du kan høvle 1500-2000kr af en top-model-hjelm her i DK,
med mindre du på
samme tid køber en splinter ny R1, dragt osv.

Jeg var tæt på at bestille en i Tyskland. Jeg kan ikke lige huske adressen ,
da jeg har formateret, men jeg
skal lige få fat i den, og så poster jeg den.. Noget med moto-plus et eller
andet.

> Mvh
>
> JB

/Thomas

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-07-02 08:52

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
,
> da jeg har formateret, men jeg
> skal lige få fat i den, og så poster jeg den.. Noget med moto-plus et

Weeeee.... donk

Here goes... http://www.moto-plus-accessories.com

Jeg har bestilt en shoei x-ceed 2 dernede for 2 uger siden (leveringstiden
er på 2-3 uger på den hjelm og med den farvelade jeg vil have)

I aalborg (Motorgården) koster hjelmen 5995,- og ved motoplus koster den
4200, så der er en del at spare!

--
Mvh Mads Stetter
DT125R

Fra : Jens Bering

Dato : 15-07-02 18:33

> [...]
,
> da jeg har formateret, men jeg
> skal lige få fat i den, og så poster jeg den.. Noget med moto-plus et

[KLIP]

Det ser jeg frem til

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-07-02 15:13

Jens Bering <jdbnospam@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eHDY8.5406$GQ5.1673@news.get2net.dk...
> Det ser jeg frem til

Mads Stetter har så postet den, men jeg kan da lige sende den igen..