Erfaringer med herbalife
Fra : igor.vovchanchyn

Dato : 14-07-02 18:39

Hej NG,

tog for en hel del år siden herbalife - og jeg syntes faktisk godt om det
den gang... Nu overvejer jeg nu at begynde igen, men vil gerne høre andres
erfaringer med herbalife OG om I mener at man kan opnå lige så gode
resultater med andre produkter samt ændret kost?

Best regards
Igor Vovchanchyn

Fra : Rene Johansen

Dato : 14-07-02 19:57

Hej
Vi tager selv Herbalife, og var meget skeptiske da vi begyndte, for det var
jo bare pulver og piller, men vi er blevet så glad for det at vi ikke kan
stoppe igen, vi tror ikke at der er andre produkter ed lige så gode
resultater.
Vi er så glad for det at vi er blevet forhandler så hvis du vil høre mere så
kontakt os pr. mail renebj@post.tele.dk
venlig hilsen Helle og René

Fra : KatjaStrofen

Dato : 14-07-02 19:57

Rene Johansen <renebj@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d31c78f$0$80799$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> resultater.
> Vi er så glad for det at vi er blevet forhandler så hvis du vil høre mere

LOOOOL -
Nu vil i så godt vedkende jer. hvad det er for et produkt.. - i svaret til
indlæget oppe over.. blev der bare nævnt i har et produkt! men ikke hvilket!

Men.. dette er ikke en kommerciel gruppe.. så.. daf lige hen hvor det er
langt bedre at reklamere for produkter med virkning eller mangel på samme

Katja

Fra : Britt Malka

Dato : 14-07-02 21:51

On Sun, 14 Jul 2002 20:56:33 +0200, "KatjaStrofen"
<katja@katjastrofenremove.dk> wrote:

>Nu vil i så godt vedkende jer. hvad det er for et produkt.. - i svaret til
>indlæget oppe over.. blev der bare nævnt i har et produkt! men ikke hvilket!

Næh, det er pudsigt nok sjældent, at Herbalife-forhandlere vil
fortælle om, hvad de forhandler. Derved kan man som regel kende dem.

Britt Malka

Hvor meget tid kan du spare ved at bruge et bedre mailprogram?
Prøv det prisbelønnede mailprogram The Bat! gratis i 30 dage. Læs mere på www.malka.it

Personlig hjemmeside: www.malka.it/home/britt

Fra : Britt Malka

Dato : 14-07-02 21:50

On Sun, 14 Jul 2002 20:56:42 +0200, "Rene Johansen"
<renebj@post.tele.dk> wrote:

>vi tror ikke at der er andre produkter ed lige så gode
>resultater.

Det er altså et religiøst spørgsmål?

Fra : igor.vovchanchyn

Dato : 14-07-02 22:21

"Britt Malka" <britt@malka.dk> wrote in message

> Det er altså et religiøst spørgsmål?

> Med venlig hilsen
> Britt Malka
--- snip ---

hvor er det typisk nyhedsgrupper!!!
Folk mundhugges, men ingen svarer på det der spørges om!!!

Forget I even asked!!!

No regards
Igor

Fra : Britt Malka

Dato : 15-07-02 12:42

On Sun, 14 Jul 2002 23:20:30 +0200, "igor.vovchanchyn"
<iv@nomspam.cph> wrote:

>Folk mundhugges, men ingen svarer på det der spørges om!!!

Nu vil jeg ikke kalde det "mundhugges", men ellers har du ret. Ingen
har svaret dig. Sandsynligvis fordi dette spørgsmål har været drøftet
så ofte, så...

Nå, men du spurgte:

>I mener at man kan opnå lige så gode
>resultater med andre produkter samt ændret kost?

Nej.

Jeg mener, at man kan opnå langt bedre og holdbare resultater ved at
ændre kostvaner.

På basis af egne og andres erfaringer kan jeg varmt anbefale
Vægtkonsulenterne og/eller Weight Watchers, alt efter hvad du har
temperament til.

Med pulvermad ændrer du ikke dine kostvaner, og det vægttab, der
opnås, bliver som regel kort efter erstattet af en vægtstigning, der
til gengæld er langt mere permanent end vægttabet.

Fra : igor.vovchanchyn

Dato : 15-07-02 17:00

> [...]
> opnås, bliver som regel kort efter erstattet af en vægtstigning, der
> til gengæld er langt mere permanent end vægttabet.

--- snip ---

Now we are talking!!!
Thanks!!

Igor

Fra : Helle

Dato : 27-07-02 19:44

>Med pulvermad ændrer du ikke dine kostvaner, og det vægttab, der
>opnås, bliver som regel kort efter erstattet af en vægtstigning, der
>til gengæld er langt mere permanent end vægttabet.

Tjah, jeg må jo så indrømme at jeg faktisk også prøvede Herbalife´s pulver
og tabletter, som indeholder vitaminer+mineraler og fiber+urter. (Nej jeg er
ikke forhandler, så jeg kan godt sige hvad produktet indeholder)
Jeg havde et vægttab på ca 8kg. Den nye vægt har jeg holdt i to år, uden
at lægge mine kostvaner om, og uden Herbalife.
Jeg vil så sige at jeg er begyndt at tage på igen nu, men det er i
forbindelse med en graviditet. Jeg ved 100% at får jeg svært ved at komme af
med de ekstra kilo, bliver det gjort med Herbalife igen.

Helle

Fra : Nicolai

Dato : 16-07-02 18:08

"Britt Malka" <britt@malka.dk> skrev i en meddelelse

> Det er altså et religiøst spørgsmål?

Øv, den del ville jeg have kommenteret.

--
*Nicolai

"Winning isn't everything - but wanting to win is."
/Vince Lombardi

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 14-07-02 23:38

"Rene Johansen" <renebj@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er så glad for det at vi er blevet forhandler så hvis du vil høre mere

> kontakt os pr. mail renebj@post.tele.dk
> venlig hilsen Helle og René

I MLM`er bliver I aldrig klogere.

Mvh
Henrik

Fra : A.J. Andersen

Dato : 19-07-02 19:32

igor.vovchanchyn <iv@nomspam.cph> skrev i
meldingsnyheter:3d31b72e$0$80799$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> erfaringer med herbalife OG om I mener at man kan opnå lige så gode
> resultater med andre produkter samt ændret kost?

Hei
Jeg kan dessverre ikke skrive dansk, men håper at det går bra med norsk.

Herbalife inneholder jo et proteinpulver og det er utmerket for å ta av noen
kilo på kort tid. Jeg har forsøkt det med hell. Jeg har forsøkt det meste
av forskjellige pulverkurer...Alle virker fint til man blir lei.

Men dessverre så har alle de tapte kilo lett for å komme tilbake etter slike
kurer. Mine kom tilbake med ekstra tyngde.

Nå har jeg heller lagt om kostholdet fullstendig, til såkalt "steinaldermat"
Det er proteinrik, vanlig mat, med lav glykemisk verdi. Grunnen til at jeg
har lagt på meg er nok som for mange andre tykke mennesker at jeg lider av
insulinresistens. Derfor har det gjort underverker å kutte ned og unngå
brød, poteter, ris og pasta. Jeg har gått ned nesten 30 kg på 4 måneder med
dette.
Du er velkommen til å sende meg en mail hvis du har lyst til å se hvordan
jeg har lært å spise. Jeg har en 28-dagers startplan liggende på et
word-dokument.

Du kan lese mye om det på disse sidene:
http://www.roli.no/om.htm
http://www.alex.dk/mad-taktik.htm
http://www.nomedica.dk/overspisning_og_kulhydrater.htm

AJ

Fra : AnitaJensen

Dato : 23-08-02 10:11

> [...]
hvordan
> jeg har lært å spise. Jeg har en 28-dagers startplan liggende på et

Jeg´kunne godt tænke mig at høre mere om din spiseplan. Hvad går den ud
på??

http://www.kandu.dk/