Nyhedsbrev
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-02 18:31

Hej gruppe

Jeg spørger for min kæreste, der sidder på et skib i syd-atlanten. Han vil
gerne kunne følge lidt med i aktiemarkedet via email. Hvilket sted ville det
være godt at bestille et nyhedsbrev? Det må ikke være 'tungt' at maile, og
det skal være billedfrit.

vh
Carina

Fra : Flemming Rasmussen

Dato : 14-07-02 20:18

hej Carina

nordea online investering har kan både få sms og e-mail max 1 kb

/ Flemming