Dokumentation på visual basic...
Fra : Magnus

Dato : 15-07-02 02:45

Findes der ikke et sted hvor man kan finde en komplet dokumentation på
visual basic og over de mange funktioner fx. i pdf-format så det kan
udprintes ?

/Magnus

Fra : Krabsen

Dato : 14-07-02 23:30

Følger dokumentationen ikke med på CD'en, når man køber VB?

Det har det da gjort hos mig - de seneste udgave i form af et subset af
MSDN.

/Krabsen

Fra : Tim Sørensen

Dato : 15-07-02 00:25

"Krabsen" <news@krabsen.dk> wrote in message news:agsqis$rb8$1@sunsite.dk...
> Følger dokumentationen ikke med på CD'en, når man køber VB?
>
> Det har det da gjort hos mig - de seneste udgave i form af et subset af
> MSDN.

Jo også her.

--
Mvh.... Tim Sørensen