Skærme
Fijala 3554
Diagram/hjælp til Targa 17" skærm
Fra : Bent Jensen

Dato : 14-07-02 16:50

Har i et par år haft en Targa type TM4269-2 til min computer og været godt
tilfreds.
Men i går brændte den af.

Den store Transistor i netdelen er brændt i stykker så jeg kun kan læse
disse ting:
øverst 3836
næste linie Morocco
og nederste linie kan kun aflæses delvist den midterste tekst 7NH6.
Transistoren hedder Q 901 på printpladen.

Endvidere er Q902 stået af = afbrudt, men den kan jeg læse og hedder MCR
100-6.

Kan nogle hjælpe med et diagram eller hvad Q 901 hedder, så den kan
bestilles.

Jeg er selvfølgelig villig til af give penge for hjælpen, da det er synd at
smide en god skærm ud.

Bent

bentjensen@mail1.stofanet.dk

4230 Skælskør