k: scooter 30
Fra : FBB

Dato : 14-07-02 16:34

Hej
Jeg søger en scooter 30.
Det skal være en Peugeot Speedfigth 30 eller en Aprilia SR
50 DITECH (30)

Hvis en af jer, ligger inde med sådan en, så kom med en pris.

Hilsen Frederik B-B. - www.FrederikBB.dk - www.NumseGejl.dk

Fra : Dennis Mortensen

Dato : 14-07-02 17:14

"FBB" <fbb@frederikbb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 50 DITECH (30)
>
> Hvis en af jer, ligger inde med sådan en, så kom med en pris.

wow, kan man få en speedfight i 30-model?
hva med en Yamaha Aerox, findes den oz i 30(km/t)-model?
Troede at alle de seje scootere der kun fandtes i 45-model! ... men jeg
fatter oz hat når det kommer til knallerter/scootere... :)

Fra : Tim Sørensen

Dato : 14-07-02 17:40

"FBB" <fbb@frederikbb.dk> wrote
> Jeg søger en scooter 30.
> Det skal være en Peugeot Speedfigth 30 eller en Aprilia SR
> 50 DITECH (30)
> Hvis en af jer, ligger inde med sådan en, så kom med en pris.

FUT: dk.marked.privat.knallert

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : FBB

Dato : 14-07-02 20:27

Dennis, ja det kan man altså Peugeot ikke den anden efter hva jeg ved. og
Tim, jeg har et indæg der.!

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 15-07-02 22:35

> Dennis, ja det kan man altså Peugeot ikke den anden efter hva jeg ved. og

> Tim, jeg har et indæg der.!

Køb og salg hører ikke til i denne gruppe!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - Junior MC