Extra knapper i Excel...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-07-02 16:27

Hej

Jeg har et problem med Excel, efter at jeg har haft Micrografx indstaleret
(mener ihvertfald at det er derefter problemet er kommet), der har lagt sig
nogle extra knoapper i værktøjslinien, efter afindstalation af Mg, nu er mit
spørgsmål så, hvordan får jeg dem væk igen ? Det er nemlig så'en at hver
gang jeg åbner Excel, så kommer der en knap mere :-/

Har lagt et billed i dk.binaer, i et indlæg med samme emne som dette...

På forhånd tak
/C.T.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 14-07-02 18:05

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gang jeg åbner Excel, så kommer der en knap mere :-/
>
> Har lagt et billed i dk.binaer, i et indlæg med samme emne som dette...

Led efter filer i XLSTART mappen, som du ikke selv har lagt og slet dem.

Jan

Fra : Christopher Tracy

Dato : 14-07-02 19:15

Hej

> Led efter filer i XLSTART mappen, som du ikke selv har lagt og slet dem.

Jeg finder 3 mapper der "xlstart", 2 til hver af os brugere der er på PC'en,
de 2 mapper er tomme, og så én mappe der er en genvej, og i den mappe er der
en fil der hedder "designer.xla", skal den mappe slettes ?

/C.T.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 14-07-02 21:56

> [...]
der
> en fil der hedder "designer.xla", skal den mappe slettes ?

Når du ikke er helt sikker på, hvad der egentlig er årsag til fejlen, er det
nok en god ide at prøve at flytte filen et andet sted hen i første omgang,
og så se om fejlen stadig opstår.

Jan