Skille telefonstik ad
Fra : Michael Jensen

Dato : 14-07-02 16:10

Hejsa

Jeg har et gammelt rundt 5-benet telefonstik, nok ca. 50 år gammelt. Nu skal
jeg gerne ind i det og ændret på ledningerne, men den er virkelig solid. Der
er ingen skruer, og det virker som om at man skal bruge en god portion vold,
men inden jeg gør det så vil jeg lige høre om der er nogen der kender det og
eventuelt ved en smart måde at åbne det på.

Michael Jensen

Fra : KsNa

Dato : 14-07-02 19:44

--

"Michael Jensen" <michael@ogj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> eventuelt ved en smart måde at åbne det på.

Den yderste ring kan drejes af.

Mvh.
Kim

Fra : Sørensen

Dato : 14-07-02 19:42

> [...]
og
> eventuelt ved en smart måde at åbne det på.

Du drejer dækslet rundt mod uret, det kan godt sidde meget fast men prøv at
ridse med en kniv rundt om De 5 ben og på ydersiden af dækslet hvis der
sidder maling på, og bank forsiktigt med håndtaget af en skruetrækker før du
drejer på dækslet.

vh.
Sørensen

Fra : Hartmann

Dato : 07-08-02 08:23

"Michael Jensen" skrev d. 14-07-02 16:10 dette indlæg :
> [...]
det og
> eventuelt ved en smart måde at åbne det på.

Hej Michael

Undskyld men bare en test, da jeg har haft visse problemer med at skrive
til Kandu.

MVH

http://www.kandu.dk/