Slankepulver
Fra : Helle Biks

Dato : 14-07-02 14:47

Jeg kunne godt tænke mig at gå på kur, hvor jeg bruger slankepulver morgen
og middag og så spiser normalt sammen med min familie til aften. Dagen
igennem gnasker jeg så frisk frugt og grønt.
Hvilken slags pulver kan I anbefale? Har for mange år siden prøvet Nupo, men
syntes, at den var vammel.

mvh Helle

Fra : KatjaStrofen

Dato : 14-07-02 15:33

Helle Biks <virkerkunkort@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d31804a$0$13983$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> igennem gnasker jeg så frisk frugt og grønt.
> Hvilken slags pulver kan I anbefale? Har for mange år siden prøvet Nupo,

Alternativet til nupo kan være nutrilett! :)
Det fåes stort set samme steder.. prisen er vist lidt dyrere men ikke meget!
Pulveret smager stadig af pulver *GG* men kan nu bedre lide konsistensen af
Nutrilett end af nupo

Katja

Fra : Nielsen

Dato : 14-07-02 16:41

Jeg synes også Nutrilett smager bedre end Nupo. Desværre kan man vist ikke
få "7-17" mere -den smagte ellers godt

--
Nielsen

Fra : Freedom

Dato : 14-07-02 16:47

Mit bud er "slim fast" det har jeg selv brugt med god resultat sammen med
frugt eller grønsager og så et normalt måltid til aften!

Fra : Helle Biks

Dato : 14-07-02 19:16

"Freedom" <freedom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Mit bud er "slim fast" det har jeg selv brugt med god resultat sammen med
> frugt eller grønsager og så et normalt måltid til aften!

Hvor køber man det?

mvh Helle

Fra : Nielsen

Dato : 14-07-02 19:59

Du kan købe Slim Fast i Matas. Det smager også ganske godt. Forskellen på
Nutrilett og Slim Fast er at Nutrilett skal blandes med vand og Slim Fast
med mælk.

Fra : Freedom

Dato : 15-07-02 05:30

Slim fast kan købes i Superbest, Bilka og Føtex her i Århus, det skal IKKE
blandes med mælk men vand;))) og det er det eneste jeg kan spise, NUPO
b..... jeg mig af:)

Iben

Fra : Nielsen

Dato : 15-07-02 11:05

Nå ja, så var det måske ikke lige Slim Fast der skulle mælk i - men jeg har
i hvert fald prøvet en eller anden slags pulver der skulle rystes med
skummetmælk

Under alle omstændigheder, vil det altid være en god idé at have koldt vand
i køleskabet (eller mælk *G*) til at blande pulveret med. Så smager det
meget bedre. Og hvis du evt. ryster et par isterninger med, så er det næsten
ligefør alle slags pulver kan bruges - selv Nupo [men også kun næsten]
Isterningerne gør også, at pulveret bedre bliver "slået i stykker".......
dvs. mindre grumset (adrrr...)

--
Nielsen

Fra : Freedom

Dato : 15-07-02 13:30

Jeg tror faktisk du har ret, med noget af det, jeg plejer at bruge "varm"
chokolade og det skal blandes med vand, men det er vist rigtigt med det
andet, at det er mælk der skal i;)

Iben

Fra : Rene Johansen

Dato : 14-07-02 18:44

Hej Helle
Vi har et produkt som kan hjælpe dig.
Hvis du vil høre nærmere kan du kontakte os pr mail renebj@post.tele.dk

Fra : Pizzaman

Dato : 14-07-02 20:47

Nøøøj ...lad mig gætte lad mig gætte lad mig gætte:

Hmmm... Herba?

Fra : Christian Vandsø

Dato : 15-07-02 10:20

On Sun, 14 Jul 2002 15:46:46 +0200, "Helle Biks"
> [...]

>og middag og så spiser normalt sammen med min familie til aften. Dagen
>igennem gnasker jeg så frisk frugt og grønt.

Det lyder da ganske fornuftigt - altså bortset fra det med pulveret.
En masse frugt og grønt i løbet af dagen holder stofskiftet igang, og
dyrker du lidt motion ved siden af kan du bruge pulver-pengene på en
biftur i stedet.

/Christian

Fra : delfin

Dato : 07-08-02 08:17

Hej Helle
Jeg suplere nogle af mine måltider med Nutrilett. Som jeg syntes smager
ganske godt. Jeg føler mig altid mæt efter et måltid.
Jeg har tabt ca. 5 kg på denne måde over ganske kort tid.
mvh Maibritt

http://www.kandu.dk/