dyse til 16mm karb
Fra : Psy-trancer

Dato : 14-07-02 13:17

Hej

Er der nogle der kan sige mig hvor stor en dyse der som standard sidder i en
16mm karburator??

Fra : Michael Thomsen

Dato : 14-07-02 13:56

det kommer an på hvilken cylinder den sider på!

Fra : Psy-trancer

Dato : 14-07-02 14:59

Det er en 47mm

Fra : Allan Riise

Dato : 14-07-02 15:04

> Det er en 47mm
>
> "Psy-trancer" <clark@cool.dk> skrev i en meddelelse

> en

Og, det er da også rart at vide på hvilken kanllert, og det er lige så rart
at få at vide hvilken udstødning du har på, er dine skyllekanaler polerede,
o.s.v.
F.eks. kører min Yamaha med 17.5mm karb. på en 45mm cylle, ikke polerede
skyllekanaler, og 36mm forrør med Proma udstødning med en 220'er dyse !!

Venligst ...
--
Allan Riise
Ari06@AriSoft.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 14-07-02 17:27

> Hej
>
> Er der nogle der kan sige mig hvor stor en dyse der som standard sidder i
en
> 16mm karburator??

16mm til hvad? Maxi, Dax, Mineralli, Piaggio...?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com